Küstüğü sevgilimi çok özlüyorum, sessiz kalırsam geri döner mi yoksa başkasına mı gider?

Bi mesaj yüzünden sevgilim bana küstü ama o kadar alınacak mesaj değildi.3 gün yazdım hiç bakmadı son mesajım kapanış gibi mesaj attım hiç bakmadı. Hala onu düşünüyorum tekrar tekrar yazmak istiyorum ama yapamam. Zaman geçince sizce yazar mı ben sessiz kalınca yoksa kısa sürede başka biriyle ilgileniyor mu. Çok kötüyüm aklıma gelince ağlıyorum

Küstüğü sevgilimi çok özlüyorum, sessiz kalırsam geri döner mi yoksa başkasına mı gider?
Cevapla