Aldatan eximi hala özlüyorum, kendime saygımı koruyup bu hisleri nasıl bitiririm?

exi ile hala iletişimdeymiş benle konuşurken ama ona göre çocuk sıkınıtlıymış ayrılalmamış çocuk ulaştı bana bayada kanıt falan sundu midem bulandı olanlardan ayrıldım barışmak için günlerdir yalvarıyor özür diliyor mesajlar atıyordu reddettim son kez yüzyüze konuşmak için görüştüğümüzde bi anda sarıldı konuşma bitimi bende sarıldım eve gidince daha yazmamasını istedim kabul etti özlüyorum seviyordum kendime saygımdan reddettim nasıl geçecek bu his

Aldatan eximi hala özlüyorum, kendime saygımı koruyup bu hisleri nasıl bitiririm?
Cevapla