Geçmişte fake hesapla uğraştığım çocukla şimdi arkadaş olup ilişki başlatma şansım var mı?

Bundan 4 sene önce, benim mezun senemdi. Ben dershaneye gidiyordum. Bir haftada geç başlamıştım. Bir de o derse biraz geç girmiştim. İşte girdiğim gibi, bu arz istediğim kişi sırada oturuyordu, onunla aynı sınıftaydık. Ve girdiğim gibi direkt bana bakmıştı. O gün ilk sınıfa girdiğimde, biraz geç girmiştim sınıfa. Arkasını dönüp de bakıyordu. Ondan sonra teneffüste arkadaşlarını göstermişti. Arkadaşlar beni görünce böyle işaret falan yapıyorlardı. Sonra bir kere işte merdivene denk gelmiştik. Bana böyle yol vermişti. Öyle hoşlanıyor gibi işaretleri vardı. Sonra yan sınıfa geçmişti o. Ben sınıfta oturuyordum. İşte arkadaşı gelip önce sınıf listesine bakmıştı. Sonra bana bakmıştı. Adımı öğrenmek için büyük ihtimal. Ama sonra o yan sınıftan, işte kendi sınıftan bir kızla konuşmaya başlamıştı. O sonra konuşmayı kesmişti. Sonra biz de Miray'la uğraşmaya başlamıştık bununla. İlk önce Miray bunu özelden aramıştı falan. Sonra fake hesaplardan sataşmaya başlamıştık. Ona, arkadaşına, dershanedeki arkadaşına falan. Arıncı'nın işte annesine, babasının eniştesine falan yazmıştık. Numarasını da atmıştık. Sonra dershane bittikten sonra işte bu olaylardan bir sene sonra bizim olduğumuz ortaya çıkmıştı. Sonra ben bu kişiden özür dilemiştim. İşte pek kabul etmemiş gibi olmuştu. Sonra erkek kuzenim oraya girmişti işte aramıştı onu falan. Şikayet etmeyeceğim, tamam demişti. Bir de o fake hesaptan yazarken benim olduğumu anlamış. İşte orada şey demişti. Ben bir kızı ona atmıştım. Beyaz tenliydi. Sen beyaz tenli değilsin ki. Bu kadar ten rengin açık değildi. Sen yanlış hatırlamıyorsan filan demişti. Ve böyle şakayla karışık şey demişti. Sen anca baby dolun ne olduğunu bilirsin. İşte anca sen protez tırnağı bilirsin filan demişti. Böyle şakayla karışık. 2023’ün Eylül ayında onun Twitter’dan konuştuğu kızı bulup fake hesaptan kıza yazmıştım benim olduğum ortaya çıkmıştı çocuk da bana ulaşamayınca arkadaşıma yazmıştı ben de arkadaşıma numaramı ver demiştim arkadaşım çocuğa numaramı vermişti whatsapptan konuşmuştuk ama çocuk terbiyesini bozmamıştı bir daha hiç konuşmamıştık. Bu sene de Haziran ayında çocuk bu numaramı çocuğa veren arkadaşıma İnstadan istek atmış ama sonra hemen geri çekmiş. Arkadaşım da ne oldu yazmış çocuğa çocuk da yanlışlıkla oldu yazmış. Biraz konuşmuşlar. O zamanlar niye böyle yaptığınızı benim için niye öyle yaptığını anlamadım demiş bir daha olursa şikayet edeceğim demiş. Bir de benim için o da whatsappta durumlar paylaşıyor görüyorum demiş. Arkadaşım da görmek istemiyorsan sil numarasını demiş. Numaramı da hala silmedi 2023 den beri. Şimdi sizce bu çocukla aramızda bir şeyler olma ihtimali var mı? İlk başta arkadaş olsak ona arkadaş gibi yaklaşsam. 22 yaşındayız bu arada ikimiz de

Geçmişte fake hesapla uğraştığım çocukla şimdi arkadaş olup ilişki başlatma şansım var mı?
Cevapla