7 yıl oldu, eski eşim hala kin kusup polis çağırıyor, sizce amacı ne olabilir?

Merhaba. Eski eşimle ayrılalı 7 yıla yakın bir zaman oldu ve ayrılığı kendi istedi. Ama hala bugün bile bana karşı kin ve nefret içinde. Mesela sokakta karşılaşsak yanımdan geçerken hakaret ediyor, her fırsatta, hatta polisin bile şaşırdığı olur olmaz sebepten polise şikayet ediyor ve uzaklaştırma aldırıyor. Bir erkek çocuğumuz var ve benimle yaşıyor. Onunla konuşmalarında ve mesajlaşmalarında her zaman olmasa da ara ara beni bahane edecek konular bulup hakaret ve aleni küfür ediyor. Ha bu arada şunuda belirteyim, ben bütün bunlara olumsuz anlamda hiçbir karşılık vermiyorum o haldeyken böyle. Ayrıca zaman zaman yine oğlumuza konuşma arasında çeşitli hakaretlerin ardından benim için bir kadın bulsun evlensin diyor. Arkadaşlar ben ayrıldığım eşimin bu ruh halini çözemedim sizce amacı nedir, ne yapmaya çalışıyor cevaplarsanız sevinirim. Teşekkürler

7 yıl oldu, eski eşim hala kin kusup polis çağırıyor, sizce amacı ne olabilir?
Cevapla