Bir erkeğin, hoşlandığı kızın gözünde hiçbir konuda kötü görünmek istememesi normal mi?

Birkaç aydır Starbucks'ta çalışan bir barista kızdan hoşlanıyorum. Son zamanlarda neredeyse her gün gidip biraz da " Belki kızla biraz da olsa sohbet ederim veya öyle olmasa bile beni göre göre bana karşı bir göz aşinalığı oluşur " diye düşünüp her gidişimde de en az 3 saat oturup aslında canım çok da istememesine rağmen 3-4 bardak içecek içiyorum. Ama bugünlerde birazcık sıkıştım. Ayrıca Starbucks bir kampanya başlatmış: Çay ve filtre kahve alışverişlerinde 2 saat içinde 2. tall boy çay veya kahveyi ücretsiz olarak veriyorlarmış. Ay sonunu rahat getirebilmek için bugün ve yarın yine gidip önce kızın gözünde beleşçi gibi görünmemek için 1 bardak orta veya büyük boy, normal içecek içip sonra kafede biraz daha oturabilmek için 2. bardağını ücretsiz olarak almak üzere çay veya filtre kahve içmeyi düşünüyorum.
Bir erkeğin, hoşlandığı kızın gözünde hiçbir konuda kötü görünmek istememesi normal mi?
Cevapla