Eşim bir senedir uzaklaştı, aldatıyor mu yoksa evliliğimiz mi bitiyor?

Merhaba ben 5 yıllık evliyim. 3 yaşında kızım var eşim yaklaşık bir senedi bi garip davranıyor. Önceden dibimden ayrılmazdı sıkılırdım git başka yerde otur derdim şimdi kovalıyorum resmen evin içinde gece kalkıp salonda uyuyor falan telefona bakıyo buluyorum. ya da kendi bilgisayardan oyun oynuyor uzun zamandır kendimi yalnız hissediyorum. Birde o bu şehirde büyümüş çevresi var benim hiç kimsem yok arkadaşımda yok çok bunaldım. Sanki bi kafesin içinde gibiyim öylece yaşıyorum. Eşim ne yapsam gözüne batıyor. İçimde acaba aldatıyormu diyorum ama hiçbir şey yakalayamadım. Cinsel anlamdada uzaklaştı gibi bir ay ses çıkarmasam dönüp bakmıyor beni artık sevmiyor mu? Telefonuna bakıyorum kimse yok garip bişey yok ama his var sizce napmalıyım konuştum beni aldatıyormusun dedim. Abartıyorsun böyle bişey yok çok kıskanıyorsun böyle bişey yapsam tamam diycrm ama çok abartıyorsun falan ben ne yapayım akıl verin?

Eşim bir senedir uzaklaştı, aldatıyor mu yoksa evliliğimiz mi bitiyor?
Cevapla