İlk date sonrası mesaj atmaması normal mi, yoksa uzak mı duruyor 😕?

İlk buluşma sonrasında 3 4 saat falan geçirdik ayrıldıktan sonra eve vardın mı muhabbeti oldu aynı yerde çalışıyoruz ama o daha yoğun bir kısımda eline telefon alacak vakti yok genelde hafta sonu buluşsaydık falan dediğinde diş işim var bir de ailem falan gelecek demiştim hafta sonu hiç mesaj falan atmadı normal mi sizce

İlk date sonrası mesaj atmaması normal mi, yoksa uzak mı duruyor 😕?
Cevapla