Sizce 18-20 yaş arası kızlardan hoşlanmamın bir sebebi de kardeşimle anlaşamamam olabilir mi?

Bazı sebeplerden dolayı yaşıtlarımdan 6-7 yıl geride kaldım. Aslında üniversite 2. sınıfa kadar bu tür şeylere çok kötü gözle bakardım, ama üniversite 2. sınıftan itibaren farkında olmadan ben de kendimden küçük kızlardan hoşlanmaya başladım. Şu ana kadar flört ettiğim kızların da hepsi benden en az 1-2, en fazla 7-8 yaş küçüktü. Ayrıca bir yerde şöyle bir şey duymuştum: Babalarıyla anlaşamayan kızlar, genellikle baba sevgisini babaları yaşında veya en azından kendilerinden büyük erkeklerle flört ederek gidermeye çalışıyormuş. Benim de 18-19 yaşlarında bir kız kardeşim var ve onunla hiç anlaşamıyoruz. Aslında ben onunla iyi anlaşmak, abi-kardeş gibi olmayı çok istiyorum ve hem ona, hem de 3 yaşındaki kardeşime çok fazla şaka yapıp takılıyorum ve ortanca kardeşimle çoğu zaman da en sonunda kavga edip birbirimize giriyoruz. Sizce 18-20 yaş arası kızlardan hoşlanmamın bir sebebi de kardeşimle anlaşamamam olabilir mi?
Sizce 18-20 yaş arası kızlardan hoşlanmamın bir sebebi de kardeşimle anlaşamamam olabilir mi?
Cevapla