Ben sevgililik arifesinde ya da sonra bunun doğru olmadığını düşünüyorum hemen burdan birkaç sefer konuşmayla bunu söylemesi normal mi isteklerini belirtiyor eğer bunlar olsa senle olablirdik gibi ışık da yakıyor ne diye böyle davranıyor?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye(45 üstü)5 ayErkeklerin fıtratı farklıdır, Bak ben de bi erkek olarak sizlerin kulağını çekiyorum iyi dinleyin.
Sevgili iken seks yapılmaz, bizim örf adetlerimizde böyle bir şey yoktur. Şimdi kalkıp size bunu söylüyorlar ki kendi işlerine geldiği gibi yönetsinler. Bu işler böyle yürümüyor. Böyle bir teklif sunan kişiden uzaklaşın. ister kız olsun ister erkek olsun uzaklaşın. Bizim Ahlak değerlerimiz vardır, olmayanlar da zaten bizden değildir. Uzak durun onlardan.05 Yorumla
Soran5 ayEvet fıtratı seks demiyor belki ama öteki türlü de yapılmaz bence
Cevap sahibi5 ayÖtekisi berikisi yok. Hiç bir şekilde bir şey yaşayamazsın. İnsan nişanlısıyla bile riskli çünkü yarın nişan bozulması denen olay var.
Bak erkeklerin seks olmazsa olmazıdır, bunu da sizleri kandırarak elinizden alması hoş değil.
Ayrıca bazı kızların zaten böyle işlere hiç saygısı yok. Her istediğini yapıyor, istediği kişiyle de yapıyor. Bunu gören diğer erkekler de biz niye yapmıyoruz moduna giriyor. Dolayısıyla Ahlak değişiyor. Sevgili iken cinsellik yaşanmaz, bu nettir. Bizim örf adetlerimizde bu yoktur. Yapmayın, inanmayın. Evlenecez deseler bile inanmayın.
Soran5 ayTamamdır doğru söylüyorsunuz teşekkür ederim
Cevap sahibi5 ayRica ederim. takma kafana, böylelerinden de uzak dur.
Soran5 ayTamamdır teşekkürler
En İyi Cevaplar
5 ayBence doğru söylüyor. Sevgilinle sarılırsın öpüşürsün. Tabi öpüşmek tarafların isteğine göre düzenlenebilir. Ama sarılmanız temas etmeniz lazım bence. Sevişmek, yiyişmek seviyesinde olmasa da olması lazım
03 Yorumla
Soran5 ayBu beni bosaltmayacaksa sevismeyecekse dokunturmyacaksa kalçasına filan niye sevgilim diyor
- 5 ay
Yav olm sevişmek bu değil ki. Cinselliğe girmek de. Doğru düzgün kullanın şu kelimeleri.
Soran5 ayCinsellik değil diyo sevismek olabilir diyo
5 ayO kimse hemen uzaklaş ondan. Seni saf görmüş senden faydalanmaya çalışmak istiyor. Sevgililik sevişmeyi gerektirmez batının ahlaksızlıklarını normalleştirmeye çalışan bir grup kesim var.
13 Yorumla
Soran5 ayYani sevişip bosaltamayacaksa sevgilim niye olsun diyor kadınla erkek arkadaşsa aynı evde kalmalarında problem yok niye diyor sizce
- 5 ay
Ya seni manüpile ediyor. Sana uzak dur diyorum bundan.
Soran5 ayTamam sağol
Ben 2.5 aydır konuştuğum birisine demedim bu lafı daha onu gormedim diye kırılmasın diye nezaketen davrandım şunların boklu popona bak hele yakışıyor mu
03 Yorumla
Soran5 ayYani sevişip bosaltamayacaksa sevgilim niye olsun diyor kadınla erkek arkadaşsa aynı evde kalmalarında problem yok niye diyor sizce
Soran5 ayYani arkadaş kalalım dedim bende daha konuşalı birkaç gün olmuş hemen bu muhabbete girmeye gerek duyuyor ki zaten sevgililik illa cinsellikten oluşan bir şey değil evlenmeden böyle şeylere gerek yok sevişmeye de gerek yok
Yapay Zeka Cevapladı
Bu tür bir yaklaşım duygusal olarak seni rahatsız edebilir, bunu anlıyorum. İlişkiler, her iki tarafın da birbiriyle dürüstçe ve saygılı bir şekilde iletişim kurmasını gerektirir. Herkesin ilişki içindeki beklentileri farklı olabilir ve bunlar karşılıklı konuşulmalı. Senin sınırlarına saygı duymak önemli. 🌟 Kendi rahatlığın ve değerlerin önemli. Yüzeysel baskılardan uzak, seni anlayan bir ilişki aramanda bir problem yok. Sevgiler! 💫
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
10
Cevap
21Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u 5 ayhayır evlenmeden sevişilmez
01 Yorumla
Soran5 ayYani sevişip bosaltamayacaksa sevgilim niye olsun diyor kadınla erkek arkadaşsa aynı evde kalmalarında problem yok niye diyor sizce
5 ayManipüle etmeye calısıyor pust.. öylesinden adam olmaz.
18 Yorumla
Soran5 ayYani sevişip bosaltamayacaksa sevgilim niye olsun diyor kadınla erkek arkadaşsa aynı evde kalmalarında problem yok niye diyor sizce
- 5 ay
Bana ters evlenmeden önce ilişkiye karşıyım.. sizi bilemem
Soran5 ayİşte bunun demek istediği sevişme öyle tam birlesme değil ama yinede buda kabul edilemez
- 5 ay
O oyle kalmaz iki çıra tutustumu durcagınız yerı bılemezsınız.. devamını arzularsınız...
Soran5 ayOlablir
- 5 ay
Ok by
Soran5 ayOkey
Soran4 aySana mesaj aticaktim olmuyo mesaj kutunu acarmisisn
5 ayErkeklerin çoğu zaten ilişki yaşamak için sevgili yapıyor sevdiği için değil.
13 Yorumla
Soran5 ayYani sevişip bosaltamayacaksa sevgilim niye olsun diyor kadınla erkek arkadaşsa aynı evde kalmalarında problem yok niye diyor sizce
- 5 ay
Niye uğraşıyorsun ki engelle , tek derdi cins. Belli değil mi🙄
Soran5 ayEvet tek derdi o gibi gözüküyor haklısın engellememe gerek yok istemiyourm derim olur biter
- Aşk İlişkileri konusunda 14,6b cevap paylaştı.
m 5 ayBu tarz kişiler sizle konusurken bı yandan her mesaj kutusu açık kıza yaziyolar. Abaza bu belli. Öyle oturayım bı kahve için iki sohbet edim yok bunlarda
05 Yorumla
Soran5 ayYani sevişip bosaltamayacaksa sevgilim niye olsun diyor kadınla erkek arkadaşsa aynı evde kalmalarında problem yok niye diyor sizce
- 5 ay
Abi sen hala bunla muhatap oluyorsan baya safsin
Soran5 ayYok önce demişti arkadaş kalalım dedim bende sonra sallamadim
- 5 ay
Seçimler insanın hayatını belirler
Soran5 ayYani arkadaş kalalım dedim bende daha konuşalı birkaç gün olmuş hemen bu muhabbete girmeye gerek duyuyor ki zaten sevgililik illa cinsellikten oluşan bir şey değil evlenmeden böyle şeylere gerek yok sevişmeye de gerek yok
5 ayCanım güzelim bitanem sen burada tanıştığın birinden baska ne bekliyorsun ki sana söyliyim cok büyük ihtimal evlidir bile burdan kimseyle o niyetle konusma konusulmaz
01 Yorumla
Soran5 ayYani hepsi aynı niyetli midir
- Aşk İlişkileri konusunda 967 cevap paylaştı.
5 ayYol ver gitsin bunların derdi evlenmek değil zaten boşuna buradan kovalama sakın
13 Yorumla
Soran5 ayYani sevişip bosaltamayacaksa sevgilim niye olsun diyor kadınla erkek arkadaşsa aynı evde kalmalarında problem yok niye diyor sizce
- 5 ay
Anasını bacısını arkadaşına yollar o sen bırak bu ılıkla sohbeti yahu skinin derdine düşmüş
Soran5 ayTamam sağol
5 ayBuradaki erkeklerin çoğu sıkıntılı uzak dur
16 Yorumla
Soran5 ayYani sevişip bosaltamayacaksa sevgilim niye olsun diyor kadınla erkek arkadaşsa aynı evde kalmalarında problem yok niye diyor sizce
- 5 ay
Hem karaktersiz hem niyeti bozuk ondan böyle düşünüyor veya böyle şeyler diyor doğru düzgün bir erkek adam bu şekilde konuşmaz bile
Soran5 ayTamam sağol
- 5 ay
Rica ederim canım kendini kullandırtma erklelerin çoğu özellikle evli olanların tek niyeti bir iki dakikalık zevk sonra seni bir kenara atmaktır bu hep aklında bulunsun
Soran5 ayAnladım teşekkür ederim
- 5 ay
❤️
Daha sevgili olmadan sevişmeyi düşünmek mi… kaç kızım kaç tam pzvg o
03 Yorumla
Soran5 ayYani sevişip bosaltamayacaksa sevgilim niye olsun diyor kadınla erkek arkadaşsa aynı evde kalmalarında problem yok niye diyor sizce
Soran5 ayAnladım teşekkür ederim
Aşk İlişkileri konusunda 3,3b cevap paylaştı. Direk skrm diyememis güzel kardeşim böyle dolambaçlı yollara girmiş😁
05 Yorumla
Soran5 ayYani sevişip bosaltamayacaksa sevgilim niye olsun diyor kadınla erkek arkadaşsa aynı evde kalmalarında problem yok niye diyor sizce
Soran5 ayKalçalarına dokundurtumusun öpüşüp sarılır misin aynı yatakta boynundan öptürirur musun diyo
Soran5 ayTurgay kim
Şıp sevdi. Aceleci biri anlaşılan. Sil gitsin böyle tipleri.
04 Yorumla
Soran5 ayYani sevişip bosaltamayacaksa sevgilim niye olsun diyor kadınla erkek arkadaşsa aynı evde kalmalarında problem yok niye diyor sizce
Soran5 ayAnladım teşekkürler
Gizli Üye(30-35)5 ayEl ele tutuşup kutu kutu pense mi oynayacağız? 25 yaş ve üzeri insanlar sevgili olunca yani yakınlaşmasınlar mı?
013 Yorumla
Soran5 ayHemende bu muhabbete girmesinler daha tanismadan görüşmeden mümkünse daha sevgili bile olunmamis heralde her şey de sevişmeye bağlı oldu dünya sizin etrafında dönsün o zaman
Cevap sahibi5 ayBunu ben de anlarım, anlayış gösteririm. Yeri zamanı vardır ama ilişkide bu olmayacaksa bana göre öyle bir ilişki olmaz.
Soran5 ayHiii sonrada anlaşamadık diye yarı yolda bırakırsınız
Cevap sahibi5 ayDurduk yere bırakan, kendi karakterini gösterir. Anlaşamıyor olmak başka bir şey.
Soran5 ayHerşeyin kılıfını bulmussunz yürüyüyorsunuz
Cevap sahibi5 aySen de ne desek beğenmiyorsun. Ne yapalım istiyorsun?
Soran5 ayBunun doğru olmadığını bilin istiyorum aynı düşüncede olmamız gerektiğini söylüyorum
Cevap sahibi5 ayNeden aynı düşüncede oluyoruz ki? Ben sana böyle bir şey söylemedim yani? Neye göre ve kime göre doğru?
Soran5 ayBana göre ve herkese göre doğru budur aynı düşüncede olmamız lazım yoksa mantık dışı oluyor sizin düşünceniz de ondan
Cevap sahibi5 ayNe demek herkese göre doğru budur ya? Ben evlenmeden de bir şeyler yaşanabilir düşüncesindeyim yani. Başka biri buna katılmayabilir, aynı şekilde düşünmeyebilir, bir şey demem. Herkesin kendi düşüncesi. Bunda öyle doğru veya böyle doğru diyebilecek bir şey yok ki.
Soran5 ayUff amma sıktın ya kendini yaptığın şeyle hâlâ haklı bulmaya çalışıyorsun sendd o kafadansin nede olsa
Cevap sahibi5 aySen beni anlamak istemiyorsun ısrarla. Daha fazla yazmayacağım. Ben kendimi haklı çıkarmaya çalışmıyorum aksine bunu yapan sensin ama bana yapıyorsun diyorsun bir de, inanılır gibi değil.
Soran5 ayHiii tama tamam sensin
5 aybir ciftle tanistik buradan ama cok tatminkar olmadi bizim icin. bizimle tanismak belki senin icin daha iyi olur
03 Yorumla
Soran5 ayNe dedin anlamadım
- 5 ay
bu siteden bir çift ile tanıştık birlikte olduk ama tatmin olamadık maalesef o yuzden yani çiftler ve tek kadınlar arıyoruz
Soran5 ayOlum ne ayaksiniz ya mal mısınız
Gizli Üye(36-45)5 aySevgililikten ne anladığını baştan söylemiş işte ne güzel. Uymuyarsa ayrıl.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)5 aySevismezsek sevgili olmayalim diyo iste
16 Yorumla
Soran5 ayYani sevişip bosaltamayacaksa sevgilim niye olsun diyor kadınla erkek arkadaşsa aynı evde kalmalarında problem yok niye diyor sizce
Cevap sahibi5 aytamam ıste seks amacı senle
Soran5 ayBende öyle düşündüm
Cevap sahibi5 aysen bakıre mısın
Soran5 ayBu ne biçim soru evet öyleyim napicaksin ki
Cevap sahibi5 ayO zaman uzak dur adamin derdi belli
Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı. Sakın evlenmeden yapma ula
01 Yorumla
Soran5 ayYani sevişip bosaltamayacaksa sevgilim niye olsun diyor kadınla erkek arkadaşsa aynı evde kalmalarında problem yok niye diyor sizce
- Aşk İlişkileri konusunda 10b cevap paylaştı.
5 ayOnun amacı senden faydalanmak sanırım..
06 Yorumla
Soran5 ayYani sevişip bosaltamayacaksa sevgilim niye olsun diyor kadınla erkek arkadaşsa aynı evde kalmalarında problem yok niye diyor sizce
- 5 ay
İşte sevgili olmak demek ilişkide her şey olacak demektir arkadaş olsan da
Soran5 ayBen istemiyorum böyle birşeyi sevgili olması her şey olacak anlamında olmamalı evlenmeden
- 5 ay
İşte her insan bir değil maalesef.. herkesin ilişkideki beklentileri farklıdır..
Soran5 ayAman sizde herşeyi normal karşılıyorsunuz
- 5 ay
Çünkü Bu hayatta her şeyi anormal olmasını beklemeycen.. Bu hayatta Her şey birlikte olmak istediğin kişiye bağlı mutlu olup ya da olmaman..
- Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı.
5 ayAhahaa burada tanistiysan dogru dioo 😅🤣🤪
01 Yorumla
Soran5 ayYani sevişip bosaltamayacaksa sevgilim niye olsun diyor kadınla erkek arkadaşsa aynı evde kalmalarında problem yok niye diyor sizce
Gizli Üye(25-29)5 ayburdaki kimse normal değil takma
02 Yorumla
Soran5 ayÖyle mi gerçekten
Cevap sahibi5 ayevrt
Gizli Üye(36-45)5 ayPeki sonuç ne oldu merak ettim
08 Yorumla
Soran5 ayYani sevişip bosaltamayacaksa sevgilim niye olsun diyor kadınla erkek arkadaşsa aynı evde kalmalarında problem yok niye diyor sizce
Cevap sahibi5 ayŞu şekilde söyleyebilirim bir insan kendini bildikten sonra arkadaşıyla aynı evde kalabilir sıkıntı yok hani dediğim gibi bu iki tarafın kendisini bilmesi ile alakalı bir şey. Diğer olay da hani sizin bileceğiniz bir şey burada sizinle düşündüğünüz önemli bence
Soran5 ayBen sevgililikte bile olsa ileri gidilmesi taraftarı değilim kimseyi bosaltama filan yapamam yani arkadaş olarak kalmaları problem ateşle barut yan yana olmaz
Cevap sahibi5 ayŞöyle sevgili de ben elle tutuşma öpme konusunda daha size göre farklı düşünüyorum Bir de bence insanlar kendini bildikten sonra kalabilirler dediğim gibi bu ateşle barut olayı değil karşıdaki insanın kişiliğiyle iradesine ne kadar sahip çıktığıyla önemli
Soran5 ayHıı tamam tamam
Cevap sahibi5 aySizin görüşünüz farklı olabilir insanların da görüşü farklı olabilir önemli olan burada farklı görüşlerin olması ve insanların birbirine saygı duyabilmesi bence. Siz kadınla erkek yan yana olamaz diyorsunuz Ben de size bir insan kendini bildikten sonra istersen 10 kadın yanına koy yine de iradesine sahip olur diyorum. Size iyi sohbetler. Ve unutmayın herkes sizinle aynı şekilde düşünmek zorunda değil Ve unutmayın herkes sizinle aynı şekilde düşünmek zorunda değil
Soran5 aySen o kişi misin bu kadar savunduğuna göre
Cevap sahibi5 ayHanımefendi kim için konuştuğunuzu bilmiyorum benim burada savunduğum bir olay yok. Ben yalnızca düşüncemi söyledim tabii ki sizin kendinize göre düşünseniz var her insan aynı düşünmek zorunda değildir Bu yüzden insanız zaten. Ben size görüşürüz doğru olup olmadığını savunmuyorum zaten Siz kendi düşüncenizi söylersiniz insanlar da size kendi düşüncenizi söyler önemli olan burada her iki tarafın birbirine saygı duyması. Kimi kastettiğinizi bilmiyorum ama benim kimseyle böyle bir konuşmam da olmadı düşüncem de olmadı.
5 ayDüzgün erkek yok ki olsa sevisilir de
11 Yorumla
Soran5 ayYani sevişip bosaltamayacaksa sevgilim niye olsun diyor kadınla erkek arkadaşsa aynı evde kalmalarında problem yok niye diyor sizce
gerektirmez
03 Yorumla
Soran5 ayYani sevişip bosaltamayacaksa sevgilim niye olsun diyor kadınla erkek arkadaşsa aynı evde kalmalarında problem yok niye diyor sizce
Soran5 ayBaşka derdin var mı
5 aysadş
02 Yorumla
Soran5 ayNe dedin
- 5 ay
zmana bırakılmalı
5 ayBoş yapıyo
02 Yorumla
Soran5 ayYani sevişip bosaltamayacaksa sevgilim niye olsun diyor kadınla erkek arkadaşsa aynı evde kalmalarında problem yok niye diyor sizce
- 5 ay
yafşak çünkü
Aşk İlişkileri konusunda 644 cevap paylaştı. olta atmış
06 Yorumla
Soran5 ayYani sevişip bosaltamayacaksa sevgilim niye olsun diyor kadınla erkek arkadaşsa aynı evde kalmalarında problem yok niye diyor sizce
Soran5 ayDaha sevmeden arada bir bağlantı olmadan bunları söylemesi garip geldi daha bişey değiliz ki üç dört gün konuştuk sadece
Soran5 ayTamam sağol
adam haklı
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 14b cevap paylaştı. alakası yok
010 Yorumla
Soran5 ayYani sevişip bosaltamayacaksa sevgilim niye olsun diyor kadınla erkek arkadaşsa aynı evde kalmalarında problem yok niye diyor sizce
Soran5 ayDaha tanışalı birkac zaman olmuş hemen buni söylemesi garip geldi
Soran5 ayZatne arkadaş olalım dedim bende sadece birde benden foto istedi gönderdim neyse sonradan ben yakışıklıyim benim yanıma yakisan biri olmalı filan demeye başladı aslında olablirdik ama seninle farklı düşüncelerimiz demeye başladı
Soran5 aySana saygı duyuyorum ama sarılıp aynı yatakta mı olmaz öpüşüp boynunu kalçalarına dokunturmaz misin diyo
Soran5 ayBıraktın bende
Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı. Amacı farklı
05 Yorumla
Soran5 ayYani sevişip bosaltamayacaksa sevgilim niye olsun diyor kadınla erkek arkadaşsa aynı evde kalmalarında problem yok niye diyor sizce
Soran5 ayAnladım teşekkürler
Soran5 ayTamam dururum
- Aşk İlişkileri konusunda 10,7b cevap paylaştı.
5 aygerektirmez mi :D
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)5 ayniyeti o onunda
03 Yorumla
Soran5 ayNe niyeti
Cevap sahibi5 aykimisi hemen ister kimisi karşı tarafa göre
Soran5 ayYani hemen istemesi garip geldi konuşalı iki üç gün olmuş
5 ayAmacı kötü
01 Yorumla
Soran5 ayYani sevişip bosaltamayacaksa sevgilim niye olsun diyor kadınla erkek arkadaşsa aynı evde kalmalarında problem yok niye diyor sizce
5 ayTamam
00 Yorumla
Devamını Gör(16)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Burdan tanıştığım biri gelip bana diyor ki sevgili olmak sevismeyi de gerektirir?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer