Yeni flörtümün ‘bakım sana’ mesajına sert mi tepki verdim sizce?

Aynı yerde çalışıyorduk ama sadece merhaba merhaba vardı yani daha ilerisi yoktu neyse mesajlasmaya başladık her şey çok güzeldi falan birden bakim sana gibi mesaj atti bende müsait değilim bide en sevmediğim mesajlardan biri deedim. Hım özür dilerim bir daha söylemem dedi. sonra tamamdir sorun yok ben yatarım iyi geceler dedim en son. bugün daha yazmadı bana sert mi tepki vermişim sizce

Yeni flörtümün ‘bakım sana’ mesajına sert mi tepki verdim sizce?
Cevapla