Nişanlıyım, eski konuştuğum çocukla öpüştüm; vicdan azabıyla ayrılmalı mıyım?

Nişanlımla uzun süredir sevgiliyiz çok ayrıldık barıştık artık ona karşı eski sevgim kalmadı. Neyse arkadaşlar toplanıp alkol içtik arabada da eski konuştuğum biri vardı eskiden birlikte olmak istesekte anlaşamadık olamadık işte, elimi tuttu ve öptü bende karşılık verdim. Ama nişanlım evimizi bile boyadı şu an çok kötüyüm sizce ayrılayım mı?

Nişanlıyım, eski konuştuğum çocukla öpüştüm; vicdan azabıyla ayrılmalı mıyım?
Cevapla