Aylar once kalbini kirdigim eski flortumu arasam acar mi, beni yine anlar mi 😔?

Merhabalar Öncelikle bir soru sormak istiyorum aylar önce konuştuğum bir flörtüm vardı ve bir yıl kadar konuştuk çok uzun süre bir flört dönemimiz oldu bana çok aşıktı Ve ben bundan çok emindim Yani bir sürü sebebi var sadece bana aşık olduğunu söylemiyordu artı olarak hareketleri de bunu doğruluyordu zaten yani birkaç ay önce konuşmayı kestik ona uzun bir paragraf yazdım ona karşı bir şeyler hissedemediğimi Bundan dolayı çok üzgün olduğumu söyledim ve onu engelledim.1 yıl boyunca onun her kötü anında yanında oldum Hatta bana şey söylemişti Benim kötü olduğumu anlayan tek kişi sensin demişti şu an ben çok kötüyüm psikolojik olarak da öyle basit bir şey değil asla basit bir şey değil çok kötüyüm ve beni anlayabilecek tek kişi o var Çünkü bizim Ailelerimiz çok benziyor onu arasam açar mı? bu paragrafı bile ağlayarak yazdım lütfen biraz düşünerek yorum yapın.

Aylar once kalbini kirdigim eski flortumu arasam acar mi, beni yine anlar mi 😔?
Cevapla