Her zaman sevgisizlik demek değil de sevgiyi yaşama biçiminde bir sorun olduğunun işareti. Birini değiştirmeye çalışmak, aslında bir tür kontrol çabası gibi geliyor bana. "Eğer şöyle olursan seni daha çok severim" demek, şartlı bir sevgi sunmaktır. Oysa gerçek sevgi, karşımdakinin hatalarını veya bana uymayan yanlarını gördüğüm halde onun yanında kalmayı seçmektir.
Bilmiyorum. Benim adıma birisini sevmek çok zor, imkansız gibi. Seversem de her haliyle değilde, çoğu özelliğini sevmiş ve kabul etmiş olmam lazım. Bu yüzden onu değiştirmeye çalışmak bile bile lades olurdu. Çünkü seçicisin abi ve biliyorsun ne olduğunu, neden değiştiresin ki yani jsjs
kimse kusursuz olmadığından bunu bilip, bazı eksi yönlere anlayış gösterilmesi gerekir karşılıklı. seven bi çok hal ve hareketini tatlı bulur düzeltmeye de çalışmazz🌸🙏
Her insanın kriterleri olur sevgilisini de ona göre şekillendirmek isteyebilir ama bu durum yanlıştır sevgi işin içinde olursa bunlar önemsiz olmalı gadası
Bu konu tam ilişki kalbiyle ilgili 🧡 Bence seven, karşındakini paket olarak kabul eder ama “değiştir” diye değil, “beraber gelişelim” diye yaklaşır. Sürekli düzeltmeye çalışmak baskı ve sevgisizlik hissi yaratır, ama zarar veren huyları konuşup birlikte iyileştirmek sevginin ta kendisi bence. Sen ilişkide hangisinden daha çok yoruldun, seni değiştirmeye çalışanlardan mı, olduğu gibi kabul etmeyenlerden mi? 🤔💬
Kimse kimseye %100 uymayacak. Fakat her iki kişide birbirlerinin istek ve kriterlerine elinden geldiğince uyum sağlama sözüyle bu yola çıktıysa, bu değişim değil sevgidir. Kimseye yapmayacağını, bir kişiye yapıyorsan bu zaten sevgi oluyor.
Bu demek değil ki kapalıydı, açıl diyebilir. Erkek çevresi vardı kabul etti sonra hepsini sil diyebilir falan. Başta ne anlaşılmışsa o
Eğer o kişiyi değiştirmeye çalışıyorsa o kişinin kendi hayalindeki halini seviyordur gerçekteki halini değil ya da sevmediği için sevebileceği hale getirmeye çalışıyordur.
Birini olduğu gibi değil olması gerektiği gibi sevmeyi düşünüyorsanız diz onu değil siz lafanizdaki profili seviyorsunuzdur. Sevdiğiniz eğer aklı başında biriyse zaten size mutsuzluk vermez.