
Sizi değiştirmeye çalışan sevgili sizi seviyor mudur? Yoksa sizi olmasını istediği kişi olduğunuzda mı sevecektir?

Sizi değiştirmeye çalışan sevgili sizi seviyor mudur? Yoksa sizi olmasını istediği kişi olduğunuzda mı sevecektir?
Neyi neden ve nasıl değiştirmeye çalıştığı önemli bence ilk olarak. Eğer birlikte olduğu insana, birlikteliklerine zarar veren bir durum varsa bunu baskıcı, rahatsız bir şekilde davranmadan değiştirmeye çalışıyorsa sorun olmamalı ve sorgulanmamalı. Ama bencil bir bakış açısı veya sert, baskıcı bir tavır ile karşısındakini değiştirmeye çalışıyorsa sorgulanmalı. Bu tarz durumlarda kestirip atmadan önce o detayları göz önüne almalı insan.
Bi söz vardı yanlış hatırlamıyorsam şöyle diyordu; biriyle beraber olmadan önce ben onun bu huyuna katlanabilir miyim diye düşün değiştirebilir miyim diye değil. Yanlış hatırlamış olabilirim aşağı yukarı türevi bir şeydi işte. Söze katılıyorum, hayatıma almadan önce birini iyice gözlemlerim öyle aceleci davranmam o yüzden flört döneminin uzun olmasını isterim daha iyi tanımak amacıyla. O süreç içinde zaten huylarını anlamış olur ve devam edip etmeyeceğime göre karar veririm. Kısacası olduğu gibi severim kendi yarattığım bi profili sevsem ona aşk denmez zaten.
Güzel sözmüş 😎
Evet sorgulanmalı. Kimse kimseyi değiştiremez, olmasını istediği kişi olduktan sonra herkes sever. Kimsenin kalıbına girmemeli. Birine yaklaşmadan önce onun nasıl biri olduğuna dair zaten ipuçları vardır, yanmaktan korkuyorsan yaklaşmayacaksın. Başta her şey güzelken birden bir şeyler batmaya başladıysa ve sıkıntılar çıkıyorsa, seni değişmeye veya seçim yapmaya zorluyorsa zaten o kişi seni değil de, senin onun aklındaki versiyonunu sevmiştir.
Kimse değişmez sadece biz aşık olduğumuz için değişsin isteriz. Sevginin sorgulaması ancak bu değişimi keyfi isterse bu taraf sorgulanır daha iyi olmamızı bu yönde değişimimizi isteyen sevgili gerçekte seviyordur zaten sevmese bu değişimi beklemek yerine ayrılır
Yani genelde keyfi oluyor ya onu kastettim. Hayatını iyi yönde götürecek şeylerden değil 😇
Keyfi olarak değişim isteyen insan zaten seni kullanıyor demektir
Aynı fikirdeyiz aman aman bizden uzak 😀
Cevap
2Cevap
Değiştirmeden değer vermektir sevmek dönüştürdüğün kişiyi sevmek sevmeye dshil değil... olduğu gibi sevmeli insan..
Kıymet bilen olur mu sanmam
Kimseyi değiştirmeye calismayiz, sevmediğimiz huyları var ise beraber düzeltmeye çalışırız. Bunu kısıtlamak olarak görürse layık olduğu yerde, bırakırız.
Sorgulamamalı oda öyle seviyor demekki bana göre değil diyip yolları ayırmalı
En başta sevmesin madem dimi ama 😂
En baştan kısıtlayınca tamamsın sanıryorlar
Gerçi bukalemun gibi olan çok insan var. Bize uymaz o işler 😇
Kimse kimsenin her şeyini sevemez. Genel olarak seviyordur ama sevmediği huylar vardır onları değiştirmenizi ister, makul isteklerse hayır asla değişmem diye karşı durmanın anlamı yok. Mesela ben kızınca hemen bağırıp çağıran bir insandım bu sevgilimi rahatsız ediyordu ben de bu huyumu törpüledim. İlişkilerde bazı aşırılıkları azaltmak gerekiyor ama karşınızdaki 180 derece değişmenizi istiyorsa o zaman o kişiyle bir ilişkiniz olması saçma olur.
Bazı huylarımi sevmiyordur, törpüoemeye çalışırım ama komple değiştirmeye çalışıyorsa başka kapıya aslan parçası
İşte bu be yürü kız arkandayım 😇
Sorgulanmalıdır tabikide beni kendi benligimle kabullenmeyecekse ne oluyoruz.
O saatten sonra hiçbir şey olunur ancak 😇
Kafasındaki profili seviyordur benim görüntüme aldanmıştır derim..
O zaman bol şans ona 😇
Olmasını istediği kişi olduğunda da sevmez bu sefer başka şeylere takılır
İşte bak en hassas nokta 😂
Ben hassas noktaları iyi bilirim sleld
Hep nerde bi incelik var ordasın 😂
Bak bunu iyi bildin 😁 incelikleri seven ince bi insanımdır bu dünyaya fazlayımdır ajsdjsksj
Ah bu başakların özgvüneni 😂😂
Başak başağın yanında gerçek özgüvenini yansıtsbilir fjkdkd
Bak beni de kaybetmiyor o arada 😂 çok fenasın sen 😂
Niye fenayım anlaamadım😂
Senin anlamadığın bir şey var mı 😂
Zekâma iltifat mı ediyorsun😁
Hep ederim hakkını veririm 😂
Açıkça etmedin kabul etmiyorum ima ettin 😁😂
Zeki kızsın diye kaç kere diyeceğim 😂
İlk defa dedin be 😁 ha belki içinden çok demişsindir ama ben duymadım😂😂😂
İçimden mi dedim acaba bak şüpheye düştüm 😂
Kendini ele verdin😂😂😂
Yok ya arattırma soruları bana 😂
Sen bana hafızası zayıf mı demek istiyorsun eğer ben hatırlamıyorsam dememişsindir😂😂😂
İltifat ettiğime pişman etme beni 😂
Tamam ya sustum 😁
Sen bugün iyi değilsin 😂
Neden
Bi iyisin bugün 😂
Ben hep iyiydim sen görmek istemedin😁
Hep kötü yanını gösterdin be 😂
Hayat bizi bu hale getirdi napalım😁
Dünyanın tersini yüzüne getirelim o zaman 😂
Tabikide sevmiyor değiştiriyor ki sevsin 💁♀️💁♀️
O zaman sevgili olmasın bence madem beğenmiyor 😇
Evet yani beni düşüncem böyle bazı insanlar onlar değiştirmekten rahtsız olamazlar 😒😒
Bizden uzak olsunlar kime yakın olurlarsa olsunlar 😂
Eğer değiştirmemi istediği yönlerim bana da hatalı geliyorsa düzeltmeye çalışırım. Ama her yönüme müdahale ediyorsa o noktada tavrımı koyarım. İleriye gitmesi hoşuma gitmez.
Beni değiştirmek isteyen, hayalindeki erkeği var etmeye çalışıyordur ve buna ben razı gelmem. Seviyorsa da uzakta sevebilir.
Kafasındaki sevgiliyi bulması için terk edilmelidir sorgu gereksiz
Yok ben sorgulamam, direkt sevmiyor olarak algılarım
Seviyorsa öyle sevsin
Kendini elestirsin önce
evet..
İnsanların benimle aynı düşündüğünü bilmek güzel. Kendimi sorunlu sanıyordum 😂
Bence sevmiyor beni seven böyle sevsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?