Selamm🥳🥳
2 senelik ilişkide 3 aydır ayrıyız bu süreçte arada konuştuk son 3 haftadır da görüşüyoruz haftada 1 defa falan geçmişi konuşmadan sohbet ediyoruz normal iki arkadaş gibi fakat bu aralar yine üstüme düşüyor, sabah beni işe bırakmak için almaya gelmiş uyuya kalmıştım bilmiyordum geleceğini şaşırdım ama hoşuma da gitti fakat işe geç kalmanın heyecanından da böyle hissediyor olabilirim bilemedim çok, iyi ki geldin kurtarıcım falan diyip sarıldım kahvaltı falan ettik geç kaldığım halde😂 Neyse şu an aralara ikinci kişileri de sokmadığımız için hala düzeltme ihtimalimiz var mı kafam karışık ilk zamanlardaki gibi olmaya başladığımız için iletişim şeklimiz hoşuma gidiyor ama kafamı da karıştırıyor olabilir. Ayhh kararsız kaldım beee
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer