Ex sevgiliden next olur mu sizce, araya kimse girmediyse geri dönmek mantıklı mı?

Selamm🥳🥳

2 senelik ilişkide 3 aydır ayrıyız bu süreçte arada konuştuk son 3 haftadır da görüşüyoruz haftada 1 defa falan geçmişi konuşmadan sohbet ediyoruz normal iki arkadaş gibi fakat bu aralar yine üstüme düşüyor, sabah beni işe bırakmak için almaya gelmiş uyuya kalmıştım bilmiyordum geleceğini şaşırdım ama hoşuma da gitti fakat işe geç kalmanın heyecanından da böyle hissediyor olabilirim bilemedim çok, iyi ki geldin kurtarıcım falan diyip sarıldım kahvaltı falan ettik geç kaldığım halde😂 Neyse şu an aralara ikinci kişileri de sokmadığımız için hala düzeltme ihtimalimiz var mı kafam karışık ilk zamanlardaki gibi olmaya başladığımız için iletişim şeklimiz hoşuma gidiyor ama kafamı da karıştırıyor olabilir. Ayhh kararsız kaldım beee

Ex sevgiliden next olur mu sizce, araya kimse girmediyse geri dönmek mantıklı mı?
Cevapla