Hoslandigim kiz beni reddetti, okulda goz temasi bile kurmuyor, neden boyle davraniyor?

kız okuldan bende yaziyim dedim istek attım falan filan kabul etti biz bunla fenasal şekilde yazışmaya başladık tabii bu 2-3 günde oldu ama öyle böyle değil tam güzel arkadaş olduk ettik dersken kız hesabı donduracaktı bende sana son bir şey demem lazım dedim kıza açıldım bayadır senden hoşlanıyorum falan dedim kız gitti reddetti tamam dedim saygıyla karşıladım ve sonra kız bunu okula anlattı hocalara falan filan kim var kim yok bende ne kadar umursamazsam o kadar küçülür dedim ama kızla normalden 3-4 kat daha fazla yan yana geldim göz teması kurdum aynı ortamda bulundum istemeden ama olmadı bende olmuyorsa uğraşmaya gerek yok dedim ama kız aklımdan çıkmıyor ya evet deseydi diyerekten derin derin hayallere dalıyorum ve de unutamıyorum dualarımın sonucunu alamadım Allah'tan ümit kesmek gibi olmasın ama ben artık bıraktım ve şu hadise güvenerekten devam ediyorum ''Allah bir kapıyı kapatırsa bin kapıyı açar''

Hoslandigim kiz beni reddetti, okulda goz temasi bile kurmuyor, neden boyle davraniyor?
Cevapla