Erkek arkadasımun oncelıgı ben degılım. Bana yazmıyor. Neden dedıgımde dersin bolunmesın dıyor. Ayrılmalı mıyım?

Arkadaslarıyla dısarı cıkıyor. Ikımızde mezun senemızdeyız. Aksam konusuyıruz normalde. Aksama kadar onunla konusmayı beklıyorum ama o dısarıdayım uyumazsan konusalım gece dıyor. Erken yattıgımı bıldıgı halde. Bende dsha once neden yazmadın bu aksam dısarı cıkacaksan dıyorum. O da dersın bolunmesın dıye dıyor
Erkek arkadasımun oncelıgı ben degılım. Bana yazmıyor. Neden dedıgımde dersin bolunmesın dıyor. Ayrılmalı mıyım?
Cevapla