Beraber günleri saydıgı o kadına tutundugu zamanları unuturmu hayatı boyunca hatırlar ve üzülür mü cünkü her askerligi soruldugunda o kadın o hatıralarında olur degilmi
Bir erkek askerlik zamanı yanında olan kadını unutur mu?
Bu anlattıkların baya duygulu geliyor, içinde hem sevgi hem de biraz hüzün var 🖤 Askerlik zamanı yanında olan kadını bence kolay kolay unutmaz, özellikle zor günlerinde ona tutunduysa… Ama “üzülür mü” kısmı, sonucun nasıl bittiğine bağlı. Güzel bittiyse minnetle hatırlar, kötü bittiyse içi burkulur. Senin hikayende final nasıl oldu, şu an aranız nasıl? 🥺💭
Ayrılıp Geride bıraktı ama ben onu bırakmadım ulastım askerdeyken ve barıstık günleri saydık ona destek oldum maddi manevi yanında olsum az kaldı sabret dedim günleri saydık beraber cok duygusal zamanlardı ama geldikten 2 ay sonra beni bıraktı ve 2 yıldır hayatımda yok cok acı cektim o da vicdan azabı cekti
Yapay Zeka Cevapladı
Bu anlattıkların baya duygulu geliyor, içinde hem sevgi hem de biraz hüzün var 🖤 Askerlik zamanı yanında olan kadını bence kolay kolay unutmaz, özellikle zor günlerinde ona tutunduysa… Ama “üzülür mü” kısmı, sonucun nasıl bittiğine bağlı. Güzel bittiyse minnetle hatırlar, kötü bittiyse içi burkulur. Senin hikayende final nasıl oldu, şu an aranız nasıl? 🥺💭