AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
81Cevap
Tabiki siz tolere ediyosunuzdur, alıştık artık kadın dediğin şey ya görünüşe göre ya da maddiyata göre insanları yargılar içten içe ve bunuda farkedecek kapasitesi olmadığı için çok takılmaz
Hayır yakışıklı yapsa da çirkin yapsa da çapkındır
Evet kadinlar her seyi tipe gore degerlendirir
Tamamen görüntü ile ilgili ben daha benimle flört etmekten rahatsız bir kadın görmedim fakat aynı kişiye tipsiz biri yaklaşınca ateş püskürebiliyorlar.
gerçektende öyle tipsiz yaparsa sapık ama yakışıklı yapınca karizmatik kendine güvenen oluyor
Kadında erkek de yapıyor
En çok kadınlar yapıyor
Yakışıklılar da pek iplenmiyor 🙄
Ahahaha niye
Aura yetersiz oluyor sanırım 😂
Kullanmasını bileceksin onu da 😅
Haklısın 😅
Doğru valla tipsize oturmuyo 😅
🤷🏼♀️ napak onlar da tipsiz bacılarımızı zorbalıyor jsjf
Kızlar çokmu güzel şimdi
Konumuz o değil 🤦🏼♀️
Ne peki
Kadınların çifte standartı
Boş kadınların ysptığı düşündüğü kural bu yapanlarda çirkin muşmula dombili olur genelde her kadın senin gibi düşünmüyor
Bence tipini beğenmediklerini zorbalıyorlar, abaza sapık oluyor onlar çapkınlık yapınca. Ama yakışıklıya gel gel yapıyorlar 🙄
Beğenmiyorss nie zorbalıyor şimdi sebepsiz kendisinr bakar önce insan
Erkekler de beğenmedikleri kadını zorbalıyordur eminim
Git bir hava al sen yspanlsrın aq burdan vssıfsız insanlar hayatta başka başarısı yok egolu tipler kendini kasan slklar sonradan görme davar hepsi
Hayda.. niye sinirlendin ki ajdjs
Sitede bu yüzden soru soruyorlar
Kadınlara sormak lazım
Size soruyoz
Ben nereden bileceğim
İllaki gözlemlemişsindir 🤦🏼♀️
Kimse flört yapmazsa sorun da olmaz sjdjd
🤦🏼♀️ çözüme bak
Kadınlar abartmayı seviyor net. 😂
Konuyla alakasız :D özenmeden görüş yapmışsın
Sorun davranış mı, görüntü mü? Kadınlar ayrımcılık yapıyor mu demişsin açıklamada bende kadınlar abartmayı seviyor dedim 😂
Olmaz kabul edilebilemeyiz
Bilemiyceemmmm artıkınn 😂
soruyu anlmadım
Çapkın erkek yakışıklıysa başka tipsiz ise başka muameleye mi maruz kalıyor 🙄 daha nasıl soraaam
belkide ben uyanamadım D:
Kahve içiniz
ısmarlayınız hanım efendi öyle içiniz ile çıkamazsınız işin içinden
Makinenin düğmesine basarız en fazla :D
eve gelmem dışarıda anca
🤦🏼♀️ la havle..
hep öyle başlar kahe içelim uykular kaçsın hayır
Ya otur uykulu uykulu bana neymiş
tamam tamam bas düğmeye geliyorum azcık naz yapamadım
Basmam artık :D
kahveden de mi olduk :D
En yakın kafeden söyle jsdj iban at
kahvemi alacak para var :D yanıma yaren lazım D:
Ismarla deyince ben de para yok sandım 🥹🥹
yok be para ile alakalı değil mevzu :D sıkılırım tek bir yere gitmeyi sevmem
Gitmeden iç 🙄
yaptım kendime ya sade filtre
İyi afiedd
sağol güzellik D
Yakışıklı olanı potansiyel eş olarak görüşün için affediyorsun
Tipsiz denilenin kalbi yakışıklıdır bence en karizması budur
Yakışıklı flörtözün hiçbir karizması yoktur
Çünkü ucuz malın alıcısı çoktur
Yanlış ama öyle.
Yakışıklı olsun ama aldatır
Genel olarak itici bence
tipli olana her şey mübah
Maalesef dış görünüş bir faktör
Aynen tamda böyle oluyor
Evet oluyor kendimden biliyorum..
Tipsiz yaparsa sapık olur
Kitabın ortasından konuşmuşsun aynen öyle
Bende diyorum bu kız nerde kaldı
Kişisel davranış bozukluğu
Evet çünkü tipsiz yani
Çapkınlığın dış görünüşle bir alakası yok
Çok boş bi konu karı kız işleri işte 😄
Maalesef öyle bir algı çoğumuzda var.
yakışıklıysa, güzelse kuralları bozar..
Hayır sorun neden olsun ki
İnsanlıkta zayıf olanı yemek kanundur
Ben balık etli kızları tercih ederim, daha doyurucu olurlar 😅
Daş gibiyim o yüzden sorun yok😂😂🤣
Evet, sorun
İşi ehline bırakınız demişler 😂😂
İkincisi
Siz yakışıklıyı tolerans ediyorsunuz
Dimi var öyle bir şey
Maalesef bizim gibi öz güveni olmayanlar da sizlere hiçbir zaman gerçek hisleri ile yaklaşamıyor
Ama bir erkeği yakışıklı gösteren en önemli şey öz güvenidir
Bu sana göre böyle olabilir özgüvenli olsam ne fayda tipsiz olduktan sonra
Bu herkese göre böyledir nokta
Deneyelim mi
Uyyyyy tuzak soru
Değil yahu kadınların çifte standartı
youtube.com/shorts/XWwdf8_ldjk?si=nSPjAViKZnQgwQpi
Kadınlar her şeyi yapar
Dimi ya
Di 🙄
Kendini bilmen de çok güzel bir şey
O ne demek
Bilmem kafanı yastığa koy düşün işte
Neyi düşünecem anlamadım
Tolere edip etmediğini düşün bence
Erkekler ateş gibidir bence uzaktan güzel gözükürler yakından tehlikeli
Etmiyorum ben 😒
Şahsen ben bir kadın olsam erkeklerden uzak dururum
Şöyle düşünüyorum 2 erkek düşün birisi çok yakışıklı birisi çok tipsiz
Köprü altından geçiyorum bana baktılar ve zorla bir şeyler yapmaya çalıştılar
İkiside benim için aynı seviyede olur her anlamda
Erkekler mi ateş? ahahshahah :D
Evet erkekler 3e ayrılır
Bil bakalım nedir bunlar?
Evet erkekler ateş o yüzden kadınlara bir içim su derler ahahaha 😂😂
Neyse, susma hakkımı kullanıyorum 😅
1-) Sadece aklıyla hareket eden erkek
2-) aklıyla ve altıyla ve kalbiyle hareket eden erkek
3-) Sadece altıyla hareket eden erkek
Susama hakkını kullan bence
Yo olmuyor erkekleren bwfeet
hayır ne alaka
Karakter meselesi ya
ikiside sorun..
Sorun olmaz
İnsanın tutarsızlığı ama evet durum bu.
Öyleymiş.
İkiside itici
Ben hep rahatsız olarım fark etmez
Olmaz
Galiba öyle Survivor Aycan bssbebdbdbdbzjd
🤦🏼♀️
Aycanin kayıp ikizi ahahah
Ne gülüyon ne 😒
Ayrım var doğru bence bu
evet olabilir
Evet
Evet
Sorun olmaz
Evet
Maalesef öyle
Kılıc Ali kimdir tanıyan var mı?
Ne