4 tane erkek arkadaşım var
bence bir kızla bir erkek arkadaş olmaz
hiç kiz arkadaşlarım yok ama
huzurlu bir hayat için
onlarla arkadaşlığımı biterecem
çünkü erkek ve kızların konuşması haram
arkadaşlık etmesi
bence bir kızla bir erkek arkadaş olmaz
hiç kiz arkadaşlarım yok ama
huzurlu bir hayat için
onlarla arkadaşlığımı biterecem
çünkü erkek ve kızların konuşması haram
arkadaşlık etmesi
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Düşüncelerinin karışık olması çok normal, seni anlıyorum 🥺💛 Erkek-kız arkadaşlığı konusu kültüre, dine, aileye göre çok değişiyor. Ama önemli olan senin niyetin ve sınırların. Saygılı, ölçülü, mesafeli bir arkadaşlık günah değil diyen çok hoca da var.
Sırf cinsiyetleri erkek diye hepsini silmek zorunda değilsin bence, rahatsız olduğun tavır varsa mesafe koyman yeterli olabilir 🙏 Peki bu dört erkek sana nasıl davranıyor, seni rahatsız eden net bir şey var mı? 🌸💬