Hayatımda 4 erkek var 4 ünüde terk etme kararı aldım doğru olan bu değil mi?

4 tane erkek arkadaşım var
bence bir kızla bir erkek arkadaş olmaz
hiç kiz arkadaşlarım yok ama
huzurlu bir hayat için
onlarla arkadaşlığımı biterecem

çünkü erkek ve kızların konuşması haram
arkadaşlık etmesi
Hayatımda 4 erkek var 4 ünüde terk etme kararı aldım doğru olan bu değil mi?
Cevapla