- O senin yengen yengen önüne bak Behlül dediğinizi duyar gibiyim
- bu sefer size hak veriyorum 🤦🏻 baksanıza şuna kızı yiyecek gibi bakıyor
- Gururunla red yemesini bilmek lazım ama karakter kıyafet değildir hak etmeyen bedende oturmaz maalesef 🤦🏻


Bunu hiçbir şekilde yapmam, içimin oluk oluk aktığı bir Beyefendiye ''abi, amca''falan diyemem, dilim varmaz, hitap etmem daha iyi, abi gözüyle bakmadığım birisine nasıl abi diyebileyim, ikiyüzlülük bu, ismiyle de hitap edebilirim, kızacak değil ya , ya da sizli bizli konuşurum yani , başka hitaplar yokmuş gibi hoşlaştığım Beyefendiye abi mi diyeceğim
Kimseye kardeşim ya da abi abla demiyorum herkesin ismi geçerli kalsın mümkünse. Gereksiz ve samimiyetsiz geliyor bana bu tip yaklaşımlar ve de onu yapan biri net hastadır.
Kalıpların arkasına sığınmak korkakça
Korkakların sorunu :D
Hoşlandığın kişiye abi/abla demek bence hiç normal değil, bildiğin kendi ayağına sıkmak 😅 Hem karşı tarafı karıştırıyor, hem de kendi duygunu bastırdığın için içinde ukde kalıyor. Red yememek için gururu kalkan yapmak bazen konforlu hissettiriyor ama uzun vadede rahatsız ediyor 💔 Senin hayatında böyle “abi/abla”ya çevirdiğin biri oldu mu, sonra pişman oldun mu? 😏
Cevap
6Cevap
Abi demediğim için yanlış anlayanlar oluyor illa abi çekmem mi lazım jdjfk red yememek için değil red vermek için abi dediğim doğrudur
Ben kolay kolay abla demiyorum çünkü kendimden büyüklerle de ilişkiye açığım. Ama baktım red flag hemen ablayı yapıştırıyorum 😄
Onun yerine mesafe koyarım sohbeti keserim ne münesebet 😂
Bu şey gibi masaya dökülen ekmek kırıntılarını parmağınla toplayıp buna da şükür deyip yiyen lxksms
Ret yemekte dahil her türlü cevap işimi görür. Netliği görür yoluma bakarım ama kimseye abla veya abi demem.
Bi umudu olmasın diye abla demişiz oda önlem için ne kırılsın ne biz
*kişiler olarak düzelterek cevap veriyorum
Hayirrrr , red yemedim bugüne kadar
Son cümleye katılıyorum.
Öyle bir duruma girmem, neyse o.
Zorlamanın manası yok
Hoşlanıyorum ama rezil olmayalım olayı jsj
Red vermek için abi demişliğimiz var jdjnb
Red yemek kolay belirsizlikte bırakılmak daha kötü bence
Korkaklık
Denmez çok ayıp.
Firdevs Yöreoğlu geldi
saclamamın baska bır versıyonu
Değil
normal
Demem.
Aslan amca
Ay saçmalıkk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?