Herkesin sevgilisi varken benim neden yok, sevgili yapmak mantıklı mı boş iş mi?

Birtane arkadaşım reelden manita yaptı ayrıldı acısını cekıyo size göre sevgili yapmak mantıklımı mantıksızmı boş işlermi.

Herkesin sevgilisi varken benim neden yok, sevgili yapmak mantıklı mı boş iş mi?
Cevapla