Pişmanlık ve takıntı haline gelen kötü ilişki deneyimini nasıl unutabilirim 😔?

Takıntı yaptım ben biri ile konuştum ve çok pişman oldum bu durumdan nerden bilebilirdim bu kadar kötü biri olacağını aklımdan çıkmıyor bu durum hep pişmanlık keşke konuşmasaydım muhatap olmasaydım diye bu erkeğin bu kadar karaktersiz olacağını tahmin edemezdim sonunda bana başka kızı uygunsuz şekilde çekmiş ve bana atmıştı :( üstelik bu pisliğin akrabaları ile aynı mahallede oturuyoruz görmek bile istemiyorum Onlarada eskiden bana aracılık yapsın diye kulanmıştı :( manyakım ben kendimi cezalandırıyorum sürekli böyle biri ile muhatap oldum konuştum diye kendime yükleniyorum hep unutamıyorum rezil oldum

Güncellemeler
5 ay
Ben sürekli utanıyorum böyle biri ile konuştum diye
Güncellemeler
5 ay
Ben niye utanıyorum bazen diyorum bu kişi rezil olduğu beli başka bir kızın uygunusz fotosunu atan bana o :(
Pişmanlık ve takıntı haline gelen kötü ilişki deneyimini nasıl unutabilirim 😔?
Cevapla