Ayrılık sonrası ilişki analizi yapmak normal mi, siz ne kadar süre devam ediyorsunuz?

Ben mesela 10 gün oldu ayrıldığımdan beri her şeyi silip attım saygısızlık yaptığı için, analiz ediyorum hala analizim bitmedi. Yavaş olduğumu düşünmüyorum. Telefonum bozulcaktı diye eski telefonda konuşmaları ziplemiştim onu buldum ama silerim. Konuşmaları geri sarmayı düşünmüyorum (ekranı çatlak) tıklayabilirsem sileceğim fjksjdjshdh

Ayrılık sonrası ilişki analizi yapmak normal mi, siz ne kadar süre devam ediyorsunuz?
Cevapla