Kızlarla yakın olamıyorum bu yüzden ama erkeklerden yakın arkadaşım sürekli bana yakın ol diyor?

Sınıfımdaki kızları sevmiyorum. geçende sınıfımdaki arkadaşlarımdan birinin adı durmuş diye o kızlardan biri iğrenç bi isim falan dedi sonra çocuğun yüzüne gülüyor ama. Bi başka kız geçen sene abisiyle bu sınıftan en yakın olduğu kız öpüştü diye kızı dışlattı resmen herkese anlattı ve kızla konuşmadılar sınıftaki kızlar o saatten sonra. ikisinin de idaresiyle olmuş ve kızı günah keçisi ilan ettiler, zaten bunu hiç anlatmamalıydı bence. bu sene de sordu aramızda onla görüşen var mı diye, yok diyince zevk aldı resmen. sınıftaki erkeklerden birini (ki soruda belirttiğim yakın arkadaşım) çok dışlamışlardı hakkında iğrenç şeyler diyorlardı geçen sene ama sonra canciğer oldular. ben bu olanların çok etkisinde kaldım.

Kızlarla yakın olamıyorum bu yüzden ama erkeklerden yakın arkadaşım sürekli bana yakın ol diyor?
Cevapla