Sevmediğim insanlarla ilişki yaşayıp hemen ayrılıyorum, sevilmeyi seçmek normal mi 🥲?

Zamanında terk edilen ben oldum ve artık sevmek değil de sevilmeyi ilke edindim daha sonra da böyle durumlar ortaya çıktı adamların en küçük şeyi barınca da ayrılıyorum normal miyim bilmiyorum

Güncellemeler
5 ay
Batınca olacak *
Sevmediğim insanlarla ilişki yaşayıp hemen ayrılıyorum, sevilmeyi seçmek normal mi 🥲?
Cevapla