Artık her şey fazla normalleştirildi, bu olay da yakında fazlasıyla normal hale gelecektir. Eski sevgiliyle arkadaş kalan biri halen onu mu seviyordur?
Eski sevgilisiyle arkadaş kalan biri, aslında halen onu mu seviyordur?
Hayatımda biri yoksa bu kimseyi ilgilendirmez. Ama hayatımda biri varsa tabii ki eski sevgililerimle konuşmam, mesafem olur. hayatımda olacak insana saygı duyarım. Onlarda anlar. Eski sevgililerimden ikisiyle hala arkadaşım. İkisini nasıl sevebilirim?😂mantıken zaten öyle bir şey mümkün değil. İkisine karşı gram duygum yok. Yeniden bir araya gelelim düşüncesi yok. bu yüzden rahatım. Onlarında bana karşı duyguları olmadığını düşünüyorum. İlk aşkım şu an en iyi arkadaşım. Ve yıllardır beni en iyi tanıyan insan olduğu için ailemden biri gibi. Arkadaşlık anlamında kopmadık ama ona sevgim yok mesela. Tekrar bir araya gelir miyiz? Hayır. Bunları konuştuk aştık zaten.🙂diğeriylede ayda yılda bir denk gelirsek selam selam o kadar. Yani sevgi yok. En azından bende yok , eminim.
0
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(45 üstü)
5 ay
Evet ben eski sevgilim ile ile arkadaş olarak kalabildim, her zaman olmasa da üç dört ayda bir yüz yüze görüşüp sohbet muhabbet ederiz. Bir birimiz fikir veririz. Dertlesiriz. Bu kişiye duygusuna göre değişir. Ona göre biz sevgili iken bu her zaman saçma bir durumdu ama şimdi çok farklı bakıyor olaya. Bak epeydir atmadık aklıma geldi bir arayayım.:)
Elimin altında dur eğer başkalarında aradığımı bulamazsam tekrar statüyü değiştiririz kafasında kişilerin yaptığı bir harekettir bu. Tabi aynı anda çift sevgili gibi düşüncesi olan kişilerin ikinciyi kamuflesi de olabiliyor.
Bu işin tek bir cevabı yok canım 😊 Bazısı gerçekten duygusal olarak bitirmiş oluyor, sadece insan olarak seviyor ve arkadaş kalabiliyor. Bazısı ise “arkadaşız” bahanesiyle aslında içten içe hala bir şeyler hissediyor 💔
Buradaki asıl mesele, sınırlar. Sürekli yazıyor mu, özelini mi anlatıyor, seninle ilişkisini etkiliyor mu? Bunlar önemli. Senin şu anki durumunda böyle biri mi var, seni tedirgin eden? 💭