Uzak mesafe ilişkide tandemde biriyle yazışmak ve fotoğraf atmak aldatmak mı?

Merhabalar sevgilimle uzak mesafe ilişkimiz var 4 yıllık ve küçük yaşlarda tanıştık. O 16 ben ise 14tüm. İlk başlarda yani ilişkimizin 1yılı ben çok samimi olamadım yaşım gereği. Hem küçüktüm hem de daha ilişki nasıl olur bilmiyordum doğal olarak ve biraz karakterim de öyledir hani çok konuşmam, derdimi anlatamam, dinlemeyi severim her neyse. İlişkimizden 1 yıl sonra lisede bölüm seçecektim ve dil bölümü istiyordum bunun için sevgilim bana bir uygulama önerdi tandem adında. Ben de o önerdiği için girdim ve birkaç kızla ve bir tane de çocukla konuştum. Uygulamadaki kızlar benim yazdıklarıma cevap vermediği için konuştum biraz da. Kızlar biraz pasifti. Neyse ben bu konuştuğum çocuğa daha sohbet başında resmini atar mısın dedi ben de normal bi yüz resmimi attım ve bana gözlerin çok güzelmiş dedi. Ben de teşekkür ettim ama niyetim asla kötü değildi sadece Türk biri olmadığı için yabancı olduğu için normal olarak gördüm ve konuşmaya devam ettik sonra yaklasık birkaç saat konuştuk sonra çocuk bana biraz yürümeye başladı tabir-i caizse ben durumu anladığımda sevgilimi ona söyledim sevgılım var ve çok seviyorum seninle de tanıştırmak istiyorum diye. O da normal şekilde kabul etti. Daha sonra instagram hesabıma ekledim amacım sevgilimle tanıştırmaktı. Sevgilim gördü ve üzüldü baya ben de o üzüldüğü dakika çocukla konuşmayı kestim sevgilim istemiyor dedim o da anlayışla kabul etti ve asla konusmadık bir daha zaten sildim uygulamayı hemen. Sevgilim üzüldüğü için onu teselli etmeye çalışırken arada bu fotoğraf olayı falan kaynadı ama gerçekten yemin ederim niyetim başka bir şey değildi ve konu farklı yerlere gitmesin diye sevgilim olduğunu dahi karşı tarafa söylemiştim. Neyse buluştuk biz sevgilim benim yanıma geldi bu olaydan 1 yıl sonra sonra benim galerimde birazcık fotoğraf çekmeyi çok seviyordum o zamanlar ve saçma sapan hani ev hali olsun makyajsız halim olsun kötü fotoğraflarım var diye telefonumu almak istediğinde vermek istemedim falan sonra ben işte dedim küçültüp öyle bak diye yine de baktı hani. Eve gidince benden instagram hesabımı istedi verdim ve arkadaşıma bu olayı anlatmıştım işte çocuk gözlerin çok güzel dedi falan diye ama dalga gecerek ve sonrasında zaten arkadasıma anlattığımda bile ıyy falan demistim sevgilimi cok sevdigimi söylemiştim. Her neyse sevgilim bunu gördü ve bana yazdı nasıl yaparsın bunu falan diye. Otobüste giderken full ağlamış falan. Ben tabii öyle biri değilim gerçekten erkek arkadasım dahi yoktur. Sonra tabii kendimi ispatlamam icin sans falan verdi ben de 1 yıldır çabalıyorum gerçekten aşırı çabalıyorum ama eskisi gibi değiliz. Sanki aldatmışım gibi muamele görüyorum öyle olsa sevgilim olduğunu neden söyleyeyim ve neden keseyim konuşmayı lütfen yardım edin arkadaşlar içim içimi yiyor sevgilimi çok seviyorum ve üniversite sınavına gireceğim 5 ay sonra onun olduğu şehire gideceğim lütfen yardım edin. Bu aldatmak sayılır mı siz ne düşünüyorsunuz? Her gün ağlıyorum bana her soğuk yaptığında ağlıyorum en ufak şeye ağlıyorum lütfen yardım edin.

Güncellemeler
5 ay
Arkadaşlar lütfen bakın ya :((
Güncellemeler
4 ay
Buradayıım soru gözüküyor mu
Uzak mesafe ilişkide tandemde biriyle yazışmak ve fotoğraf atmak aldatmak mı?
Cevapla