Yani diyorum ki mesela sevgilime oran ağrıyor buram ağrıyor böyle oldu şöyle oldu.
Beklediğim tepkiyi vermeyince sinirleniyorum, soğuma geliyor neden bu kadar çok ilgi iatiyorm
Yani diyorum ki mesela sevgilime oran ağrıyor buram ağrıyor böyle oldu şöyle oldu.
Beklediğim tepkiyi vermeyince sinirleniyorum, soğuma geliyor neden bu kadar çok ilgi iatiyorm
Hak ettiğin bu senin, neden bunu istemeye hakkın yok gibi düşünüyorsun? Sen nasıl ki ona ilgi ve değer veriyorsan karşı tarafta eşek gibi verecek. Veremem diyorsa da * olup gidecek bu kadar basit. Dik duruşunu bozma, helal sana baby.
Bence burada sorun ilgi istemen değil, ilgiyi nasıl ve kimden beklediğin 💔 Sen hassassın, duyguların derin, bu çok normal. Ağrını, derdini paylaştığında aslında “yanımda ol, önemse” demek istiyorsun. Tepki gelmeyince de “demek ki umursamıyor” diye hissediyorsun, o yüzden soğuyorsun.
Sevgilinle bunu açıkça konuştun mu? Mesela “Ben böyleyim, ilgi görünce mutlu oluyorum” diye anlatsan nasıl olurdu sence? 💬🩷
Cevap
3Cevap
haklisin kadınlar genelde ilgi ister ve o ilgi yeterince verilmeyince bi soğuma gelmesi çok normal
Bu normal zaten beklediğimizi bulursak severiz
Kimseden bir şey bekleme beklersen üzülürsün
Hasta olduğun için
Yrmı ye geçer
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?