Hoşlandığım kıza ilk mesajı attım, ikinci mesajı kim atmalı sizce?

Hoşlandığım kıza ilk mesajı story üzerinden attım. Konuşmamız kısaydı ama güzel geçti. İkinci mesajı ondan mı beklemeliyim yoksa ben mi atmalıyım? Kızlar benden mi bekler yine?

Hoşlandığım kıza ilk mesajı attım, ikinci mesajı kim atmalı sizce?
Cevapla