Aşk İlişkileri konusunda 707 cevap paylaştı. Şimdi siz kızlar nasıl arkadaşça, ya da sadece romatik yaklaşan ama hiç bir şekilde kur yapmayan, haifif bir çapkın hissi vermeyen erkeği sadece arkadaş olarak görüyorsanız, biz erkeler de dişi gibi davranmayan, arada seksi görünmeyen, kadınsı hareketlerle ve giyimle birlikte olduğu erkeği tahrik etmeyen kadını çekici bulamıyoruz.
Bu şu demek değil, önüne gelenle yat, ondan ona atla falan değil. Birlikte olduğun kişi üzerinde cazibe oluşturacak şeyler yap.
Sen bunları yapmazsan ve renkli bir seks hayatınız olmazsa erkek soğur, başkalarına gider.
Bu kadın için de geçerli, seks hayatı iyi değilse soğur, başkalarına yönelir.
İlişkiyi ayakta tutan şey iyi bir cinsel hayattır, bunu nedense bizim toplum anlayamıyor, cinselliği kötü bir şey zannediyor.
Cinsel olarak adama güzel şeyler yaşatmazsan gider yani, adam da sana yaşatmazsa sen de gidersin.
Bunları cinsel hayatı olan bir insan olduğunu düşünerek yazdım, eğer evlilik öncesi cinselliğe karşıysan zaten cinselliğ normal bulan bir insanla anlaşamazsın, sadece cinsellikle ilgili konularda değil, bir çok konuda kafanız uymaz.
Eğer böyleysen kendin gibi muhafazkar bir erkek bulmalısın.
Eğer adam senden muhafazkarlık bekleyip, kendisi önüne gelenle takılan bir tipse de ondan zaten uzak dur.29 Yorumla- 5 ay
Kur yapmak nedir
- 5 ay
@aquarius99 Karşı cinsin ilgisini çekmek için yapılan davranışlar.
- 5 ay
Anladım teşekkürler
- 5 ay
@aquarius99 Rica ederim
Soran5 ay@Bdhdhdb hiç sevgilim olmadı ne bileyim nasıl davranmalı
- 5 ay
Sadece kendini çek biraz.
Sürekli gülme yüzüne. Hemen atlama gidelim olurrr diye hemen sevinme. Yani can atan insanlar olur ya hani, öyle olma işte. Ondan önce gitme , o seni ikna etmeye çalışsın.
"Olmazsan da olur" u hissettir. Zor değil yaparsın.
Kapsayıcı ve yardıma yetişici olma.
O senin hayatını kolaylaştıracak sen değil.
Seksi hareketler yapıp sürekli yatak konuşmak zorunda değilsin erkeklere bakma sen. Onlara kalsa hemen ver gitsin zaten. Beni dinle. Cinsel hayatını bilemez kimse onu sen bileceksin.
Onun dışında içinden şunu şöyle ve hisset "erkeklere anaç hissetmeyi bırakıyorum"
O enerjiyi bıraktığını hisset. Bunu yap gidene kadar. Saçma filan deme, yap.
Erkekleri dinleme "güvenilir kadınları" dinleee💕
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)5 ayO biraz sıkıntılı bir durum, aslında o erkekteki bir sorun, bazı kişileri sadece anne gibi görüp ona karşı cinsel arzu ya da aşk gibi duyguları hissedememe gibi tuhaf bir durum, beyin otomatik olarak seni teyzelerin olduğu listeye koyuyor, mesela komşusu x teyze ona karşı nasıl kayıtsızsa seni de aynı listeye atıyor, bu yüzden pek bir beklentin olmasın.
10 Yorumla
Aşk İlişkileri konusunda 381 cevap paylaştı. o kişi ile ilişkini sonlandırmalısın. evet zor evet daha iyisini nasıl bulucam gibi kaygılara düşebilirsin ancak unutmamalısın ki seni hem anne hemde sevgili hemde en iyi dostu olarak görecek o kişi biyerlerde seni bekler yahut ararken, seni sadece anne olarak gören kişi ile vakit kaybetmek canım.
10 Yorumla
Annesi gibi mi yaklasıyorsun şefkatli acıyarak ihtiyaçlarını karsılayarak affederek fedakârlık yaparak. Eğer bunları yapıyorsan tebrikler artık annesinin ve hiç bir erkek annesine yükselmez. Sana arzu duymaz
Seninle hem eğlensin hem de evlensin. Kadınları eğlenilcek diye ayırmakyanlıs evlilikler monoton olduğu için aldatmalar arttı. Doğru bilinen çok yanlış var
30 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Aşk dediğin şeyde “anne figürü” gibi görülmek baya can yakar, seni çok iyi anladım 😔 Sen ağırbaşlısın diye “her kız gibi oynak değil” diye damgalanman da ayrı saçma. Bu onun bakış açısı, senin değerini küçültmüyor 💔
Bence önce kendine şunu sor: Böyle gören biriyle gerçekten sevgili olmak ister misin? Hem kadın hem partner hem arkadaş olarak gören biri çok daha değerli 💕 Sen ne hissediyorsun şu an, devam etmeyi düşünüyor musun? 🥺✨10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
21Cevap
Kadin annelik sifati tasiyor diye yalnizca onunla sinirlandirilmaz. ya da eglenceli diye annelik sifatindan mahrum kalmaz. sen ve sevgilin dar bir bakis acisina sahip olabilirsiniz ama benim eski sevgilim beni hem iyi bir anne adayi olarak gorur hem cok agirbasli gorue hem de gerektiginde ne kadar cilveli oldugumu bilirdi. celiskili gorunen sifatlar ayni anda tasinabilir yani kasmana gerek yok. ha sevgilimin eski olmasi da benim istegimle olan bir seydi not duseyim. iyi gunler size kolay gelsin bu kafayla
016 Yorumla
Soran5 aySorun ben miyim ben evlilik öncesi cinselliğe karşıyım o tam tersi biri beni sadece anaç olarak görüyor
- 5 ay
Kullandigin sifatlardan dar bi zihne sahip oldugun anlasiliyor. sorun yalnizca sen degilsin ama kendine oynak olmamak adi altinda sıkıcı bir anne profili yakistirip onunla ovunen de sensin. ne bekliyorsun bu durumda? Ve sana sunu soyleyim yalnizca anne adayi olarak goren adam muhakkak bir gun aldatir cunku evlilikte once karsiyi bir es olarak gormen sart.
- 5 ay
Bebim sevgilim bizzat derdi senden bir cpcugum olsun isterim diye ki cocuk fikrinden nefret eden bir insandi. cok hanimefendi guclu mesafeli durdugumu da sıkca dile getirirdi ama ( sird burada kimligim belli degil diye soyleyecegim) ne kadar cilveli ve seksi oldugumdan da bahsederdi... ben kendimi hicbir zaman oynak olmicam diye gerinerek gezmedim sen dozunu kacirmissin.
Soran5 aySıkıcı biri değilim ama sırf sevgililikte cinsellik istemiyorum diyede bana bu gozle bakamaz ve evet günümüzde ki kızlar gibi aktif biri değilim o konuda bişey diyemem ama karşımdaki adam sırf cinsellik yok diye giden biriydi takıldığı kızlarla şimdi beni kiyasliyor evlensemde onunla mutlu olamam biliyorum
Soran5 ayBen güzel biriyim dikkat çekiyorum görüntü olarak sorunum yok herkes havalı falan sanıyor ama karakter olarak içine kapanık biriyim hiç sevgilim olmadı aileden dolayı da kapalı yetiştim ama o bana hiç sevgi dolu yaklaşmadi sürekli kavga inat bende kendimi ona açamadım aslında her kızda var o ama o daha açık kızlarla beni kiyasliyor ben rahat yetişen biri olmadim
Soran5 ayBu olay bana ders oldu aslında değişmek istiyorum çünkü dediğin gibi bu şekilde kimse benimle mutlu olamaz hep sınırlarım var cinsellik değil sadece nasıl degisirim bilmiyorum
- 5 ay
Bak senin gibi bi arkadasim var ve inan bana hep kaybetti iliskilerinde. yani uzgunum artik cok farkli bi cagdayiz. ama nerede yasiyorsun bilmem de bazi kesimlerde senin gibi dusunen insan hala cok var yani degismek yerine onlarla da muhattap olabilirsiin. yine de degisecegim dersen dusunce tarzini degistirmekle baslaman lazim. kimse sesli guldu diye ya da biraz kisa giyindi diye ya da karsi tarafa belki biraz fazla uzun bakti diye oynak olmaz ornegin. ben vunlati oynaklik olarak gordugunu dusunerek soyluyorum.
Soran5 ayEvet kötü düşünmüyorum ama kendimi onlardan ayrı görüyorum değişmek istiyorum tabi ki
Soran5 ayBen kendimi övmüyorum ki onlar geçici ilişkiler yaşıyor diye kendim gibi görmüyorum
Soran5 ayBenim ilişkim yok
Soran5 aySen anlamadin beni ben onun hayatında cinsellik yaşayıp gittiği biri olmak istemedim seviyor olsaydı zaten gitmezdi bu saatten sonra da kendi gibi birini bulsun
5 ayEvet erkeklerin bakış açısı farklı sevmese bile iyi eş olur düşüncesiyle evlenmeyi isteyen oluyor açıkçası ilişkide sevildiğimi hissetmiyorsam mutlu olabileceğimi mutlu edebileceğimi zanetmiyorum evlilik bence sevdiğinle karşılıklı gönül bağıdır birinin ötekinin ihtiyaçlarını karşıladığı bir anlaşma değil.
00 Yorumla
5 ayOnu anasının rahmine geri sokup kendi yoluna bakacaksın kimsenin egitemedigini sen egitmeye kalkma o kadar hevesin varsa doğur ona analık et bin kat daha iyi
14 Yorumla
Soran5 ayEn güzel cevap bu alışmış yollulara benim. ağırbaşlı olmam zoruna gitti
- 5 ay
Bırak anasıyla yaşasın gevşek
Soran5 ayÇok değersiz hissetim ya o kadar aşıktım adam cinselliği savunuyor
- 5 ay
Hayatım bak şunu düşün bu lavukla evlensen bunun 10 katı fazla etki tepki alacaksin çekilir mi bu ya
- Aşk İlişkileri konusunda 469 cevap paylaştı.
5 ayTek yapmasi gerekn şey seninle evlenmeli senin gibi kadın kolay bulunmuyor. Aklı başında biri benim karşıma böyle biri çıksa tanışır direk evlenirdim
03 Yorumla
Soran5 ayEvli
Soran5 ayPardon yanlış yere yazdım
- 5 ay
Oha sen deli misin divane misin evli biriyle niye birlikte olmaya çalışıyorsun. Aşkın gözü kör derler ama bukadar olmaz sen şerefsiz biriyle kendine saygın olsun
Merhaba günaydın
Ne kadar güzel bir iltifat çok hoş ama ne kadar ağır başlı da olsan mutlaka eğlencen vardır063 Yorumla
Soran5 ayHayır sosyal değilim onun istediği belliki yollu biri ben öyle anladım
Soran5 ayBenden sonra takılmalık ilişki yaptı adamın derdi belliki cinsellik ben sevgiliykn bile cinselliğe karşıyım
- 5 ay
Siz ayrıldınız
Niye öyle demiyorsun sıkılmıştır yani ciddi ilişkiye gelemiyor beyimiz sabit bir ilişkisi olmuyor şeytana uyuyor yani Allah selamet versin ne diyelim sen de üzülme Allah seni kurtarmış boş ver gereksiz ne kadar sert olursan ol ne kadar gaddar olursa ne ol ne kadar suratsız da olsan her insanın bir duygusu vardır yazık çiçek gibi kızı kaybetmiş canımsın
Soran5 ayÇok emek vermiştim o kadar yılım çöp oldu
- 5 ay
Neden çok olsun yaşadığını öğrendin işte hayat böyle dünya bir sınav yapacak bir şey yok bazen başarılı bazen başarısız bazen sil başa gelin 30 yaşında insan 20 yıl geriden başlıyor duygusal olarak his olarak ne demiş atalarımız insandır ölür ağaçtır çürür ne yapacağız bilmiyorum kime güveneceğiz nasıl ilerleyeceğiz artık iyice yalnızlaştık
Soran5 ayBenim hayatımı kaydırdı ama onun yüzünden atanamadim bile
- 5 ay
Doğrudur inanırım yaşayan biri olarak kesinlikle haklısın bazen o kadar çok seviyoruz ki sanırım Allah diyor ki benden çok seviyorsun Seni ondan alacağım ve Sana verdiklerimi de alacağım bu şekilde dünya hayatını anlarsın diyor herhalde öyle bir şey bilmiyorum birçok şey kaybettik
Soran5 ayBen çok aşıktım adam o kadar yıl peşimdeydi her unuttuğum da karşıma cikiyodu beni sevseydi yok anac bilmem ne düşünmezdi ama hakkima girdi ahım var inşallah gün yüzü görmez Allah öyle bı gelin versin ki her gün aglasinlar ezanda okunuyor içten diledim
Soran5 ayHayır ahımı aldıysa yaşar
Soran5 ayCanımı çok yaktı ama
- 5 ay
Allah her şeyi görür işitir bilendir kalbini ferah tut güzel gördün belki çok kötü kötü gördüğün belki güzel bilemezsin senden çıkmış ne olursa olsun Allah selamet versin ne diyor şair Allah'ın senden uzaklaştırdığına bir daha dönme biz insanlar her zaman aynı şekilde dönüyoruz reel olarak olmasa bile düşünce olarak hep dönüyoruz üzme kendini her şeyde vardır bir hayır vesillerin
Soran5 ayNiye bu kadar kötüye iyisin herkes hak ettiğini yaşamalı
- 5 ay
Kötü iyisin diye bir şey yok inancım bu şekilde her şeyin Allah'tan olduğuna inanıyorum ben bir kulum ölümlüyüm ben bu şekilde yaşamaya sen o şekilde yaşamaya öngörüldün daha da dikkat etmemiz gerekiyor işte ne diyor Bir müslüman iki defa aynı delikten geçmez bir kere geçtik ikinciyi geçmemek için çırpınıyoruz seçici oluyoruz ve şunu söylemem gerekirken Allah bu tür insanları kahru perişan edecektir ve inan bana hiç bir şey hissetmeden her şeyini alacaktır seni almış onu çok seven birini almış onun hayatından çok güzel bir insanı ondan uzaklaştırmış daha kötü ne olabilir
Soran5 ayBenim hayatım kaymış onun yüzünden mutlu olmasını istemiyorum o benim hayatım da olmasaydı o kadar güzel yerlerdeydim ki psikolojim bitti sevmiyorsan ciddi değilsen cinsellik yoksa ne diye peşimdeydi benim duygularımı kullandı aşık olarak gözüm kördü bütün hayatımı o yapmıştım kendimi hiç düşünmedim ya
- 5 ay
Seni anlıyorum kendine kızgınlığını da anlıyorum içindeki sönmeyen kin ateşinin de farkındayım aşk hiçbir zaman cinsellik demek değildir aşk hiçbir zaman bedenlerin birleşmesi değildir aşk hissetmiş olduğum duyguları en iyi şekilde anlayan ve anlaşılabilir ve hissedilebilir olmaktır mutlaka ki herkes için bir ceza vardır düşün bak senden sonra günaha girdim zina'ya bulaştı Allah ne diyor zinayı aklınızdan bile geçirmeyin diyor o kadar çirkin ve kötü bir şey sen tertemiz günaha girmemişsin kulakların ezanı işitiyor Allah seni kurtarmış ponçik Allah'ın sevdiği kulusun Allah kalbine de sevgi verecektir Allah seninle birliktedir merak etme Allah kim ne olursa o yenilmezdir
Soran5 ayİnşallah iyileşirim depresyon geçirdim hala duzelemedim tutunacak hicbiseyim yok dua da ediyorum ama yokmuşum gibi işte
- 5 ay
Amin
Allah hiçbir şeyin kolay olmayacağını söyledi zaten ponçik Hanım ne demek tutunacağım bir şey yok kendin varsın sen varsın yüreğin mi var düşüncelerin var bu hayat devam ediyor bak Can veren Allah sana hayat da veriyor yokmuşum değil mi varsın sen ne stres yapıyorsun onları depresyona sok mutluluk saç etrafına prangalar at ponçik Hanım
Soran5 ayDemesi kolay yaşayan ölü gibiyim evden çıkmaya halim yok
Soran5 ayBilmiyorum hastayım psikolojik olarak dışarıya yabancı hissediyorum hiç arkadaş çevrem yok
Soran5 ay28 yaşındayım herseye geç kaldım hayatımın içine ettim saçma sapan biri için neler yaşattım kendime yazık ettim ne iş ne çevre ne psikoloji
- 5 ay
Bak kimsenin özelliğini anlatmak istemem ama sana anlatayım bugün burada bir tane soru diyor ki fazla şofbeniniz var mı ben de dedim ki fazla şofben nedir nereye gönderilecek gönderelim yani büyük ihtimal ihtiyaç sahibi bir insan
Akşamla 6 6 buçuk civarları şofbeni bulamadık şofben isteyen insan telefon numaramı verdim aradı beni bir buçuk yaşında bir tane çocuğu var çocuğunu yıkamak istiyor günlerdir yıkanmıyor neler neler işte çok da detaylı konuşmadık İnan senin kadar konuşmadık ne hayatlar var buna da bak adam evlenmiş kadınla kadını bırakmış gitmiş böyle olsaydı daha iyi olacaktı ponçik Allah'a şükürler olsun
Soran5 ayHaklısın kendimi çok değersiz hissediyorum ama bu depresyon çok kötü bişey hareket edecek hal bırakmıyor geriye bakınca çok üzülüyorum en güzel yaşlarımı hiç ettim benimde aile travmam çok var babam narsist annemi eve kapatmış kendi tarafıyla sadece kendisi görüşüyor bizim eve kimse gidip gelmez akrabalar yok annemle düğüne gittik masada tek oturduk yalnızlık zoruma gidiyor arkadaş çevrem bile yok babam atanamadim diye evde istemiyo beni bende evllik istemiyorum bu psikolojiyle
- 5 ay
Biliyormusun ponçik Hanım aile her şey diyorlar ama aile iyi niyetlerle kötülüğün yapıldığı yerdir ben öyle gördüm anladığım kadarıyla sen de öyle ne eksik bilmiyorum ama gerçekten insanlar delirmek üzere dünya güzel bir yer bu kadar kötü olamayız tamam nefsimiz var tamamdır öngörüler var ama herkesin sesi nasıl farklıysa hayatı da o şekilde farklı bir şey söyleyeyim mi sana ponçik Hanım diye belki konumuzun dışında ama bir insanın hayatına bir insan giriyorsa ya güzelleştirsin ya da hiç girmesin gerek yok zaten bir boyunduruk var ikinci bir boyunduruk olmasına gerek yok sen de kendini bir an önce toparla bir iş bak kendine belli İstanbul'da değilsin çünkü İstanbul'da ezan bir 10 dakika önce okundu umarım ki güzel düşünürsün
Soran5 aySınıf öğretmenliği
Soran5 ayAkademi çıktı iki sene yapamiycam ben sosyal fobim var
Soran5 ayNe videosu
Soran5 ayBen bilmiyorum hiç arkadaşım da yok dışarı bile çıkamıyorum günlerdir uyuyamıyorum
- 5 ay
Uyku için bir doktora git bir ilaç versin arkadaş da yapılır bir şekilde belediyenin eğitim kursları falan var biraz oralarda takılırsın birkaç gün ne bileyim Bir ay falan biraz insan içinde olursun arkadaşların olur ya da benzer yerler önce senin dünyaya ve evrene biraz insanlara güvenmen gerekirdi her şeyini kaybetmiş gibi duruyorsun ama öyle değil bence
Soran5 ayGüvenmek mi ben aileme bile güvenmiyorum herkesten kötülük gördüm
Soran5 ayBilmiyorum cikmazdayim evllik istemiyorum ama kpss olmazsa ne olur hiç bilmiyorum
Soran5 ayKpss olur mu bilmiyorum keşke olsa memur olsam artık öğretmenlik uzun sürüyor
Soran5 ayNe var
Soran5 ayGücüm yok gerçekten olumlu hicbisey yok aklı başında kimse yok etrafımda tek başıma kendimi duzelemiyorum
Soran5 ayGücüm olsa böyle mi olurum
Soran5 ayDışarda hayatım yok kendimi özgüvensiz değersiz hissediyorum dışarı çıkmak bile korkunç geliyor
Soran5 aySosyal anksiyete bu kışla ilgisi yok
Soran5 ayNiye
Soran5 ayBurdan bile yazarsın ben her gün bu sitedeyim
Soran5 ayDm yazarim
- Aşk İlişkileri konusunda 433 cevap paylaştı.
5 ayyani diyor ki ben biraz daha egleneyim evlenme zamanım gelince kapını çalarım sen de beni bekle enayi gibi diyor
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 840 cevap paylaştı. Her kız gibi oynak değilim derken? Biz hepimiz oynağız aynen. Bu hemcinslerini ötekileştirip kendini övme çabası çok itici ve mantıksız
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)5 ayoff kızlar en büyük hatamız erkeğe annesi olmak. her derdine koştuğumuz arkasını topladığımız ve umursamaz olmadığımız için. böyle oluyor ondan sonra bunlar. cinsellikle alakası yok maalesef cinsellik yaşasan bile annesi gibi olduğun için bu da onları sıkıcı gözüyle bakmaya başlıyorlar. köpek gibi davranmak lazım bir yerde. maalesef erkekler linç etmesin şimdi ama bunu istiyorsunuz
026 Yorumla
Soran5 ayBen ona çok aşıktım diye çok yoruldum emek verdim fedakarlık yaptım evlilik öncesi cinsellik istemiyorum diye dişil olmadığımı sadece anne olacak biri olduğumu düşünüyor bu çok malca o kadar yolluyla yatınca beni eleştirmek kolay tabi
Cevap sahibi5 aykanka dediğim gibi cinsellikle alakası yok uzun ilişkim vardı 5 yıllık onun ailesi beni benim ailem onu tanıyor. ama her derdine derman olman onu annen yapıyor maalesef. borcu mu var? ne halt yerse yesin ödesin sorma bile naptın borcu diye. iş yerinde sıkıntı mı yaşıyor. bırak anlatsın sana ama şunu yap şunu de deme bile. her derdine her sıkıntısında yanında oldum ben ve cinsellikte vardı ilişkimizde. ona rağmen annemden farkın yok lafı yedim. sonra bir bqkuna karışmamaya başladım. bu dönemde de kul köpek oldu. bir dediğim iki olmadı. yani demem o ki. sen kendine iyi bak kendini sev kendine kıyma incitme. o da senin için çabalar zaten.
Soran5 ayAyriyim ben benden sonra çok kötü kızlarla takılmış o kızlarla beni kiyaslayacak kadar Slk olması en büyük hatam hep milleti önemsemem iyi olmam buna rağmen yine yalnızım hiç kimse sevmiyor beni dış görünümü görsen herkes dikkat çektiğimi söylüyor ama o sadece anne olabilir gibi konuşması değersiz hissediyorum bu kadar ezik olduğumu düşünmüyorum diğer kizlar gibi değilim çünkü üniversiteli kızlarla takılan biri beni nasıl kıyaslar
Cevap sahibi5 ayo da onun şerefi. herkes kendine yakışanı yapar.
Soran5 ayBenim hayatımı mahvetti ama nasil psikolojim düzelir bilmiyorum
Cevap sahibi5 ayne zaman ayrıldınız
Soran5 ayÜç yıl oldu şimdi arada kendini hatırlatıyor ama boş durduğu yok biten biseyi konuşmanın anlamı ne bilmiyorum ama hala takip ettiğini benden haber aldığını duydum yinede bu şekilde düşünmesi niye kendimi kötü hissediyorum ki kendi şerefsiz diye
Cevap sahibi5 ayilk dönemlerde de mi bu kadar kötüydün
Soran5 ayNasıl kötü
Cevap sahibi5 ayyani psikolojin bacım. ya da bu süreçte başka bir ilişki yaşamadığın için mi tekrardan bu duygular açığa çıktı (kırgınlık duygusu)
Soran5 aySeviyordum ama çok yıprandım sürekli inat ego gurur yoruldum artık ondan sonra kimseyi bulmadim o yüzden hala onu sevdigimi sanıyor
Cevap sahibi5 ayanladımm. allah senin karşına çok güzel insanlar çıkarsın inşallah arkadaşım. hep mutlu ol. dert kapına uğramasın.
Soran5 ayAmin çok teşekkür ederim 🙏 yinede kendimi kötü hissediyorum kimseyede bişey olmuyor herkes yaptığıyla mutlu hayatlarında bişey eksilmiyor
Cevap sahibi5 ayherkes gerçekten yaşattığını yaşıyor ya. ben buna inanmazdım. ama şahit olduğum için o kadar inanıyorum ki. ne zaman bilemezsin. ama gerçekten herkes hem tükürdüğünü yalıyor. hem de yaşattığını yaşıyor. sen içini ferah tut ve kendine odaklan arkadaşım.
Soran5 ayOna hicbisey olmadı ama hayatı kayan benim
Cevap sahibi5 aymaalesef aynı dertten müzdaribiz. seni çok iyi anlıyıorum. ama ona kötü bişey olmasını beklemeyi bırakmadan sen iyi olamazsın. ona karşı nefreti de bırak. elinden geldikçe. çok zor biliyorum. ama bunları yapmadan kendi hayatını düzene sokamazsn
Soran5 ayTek derdim o değil ama ben çok salkliklar yaptım onun yüzünden şu an atanamadim hiç arkadaşım yok depresyon geçirdim hala aynıyım ailem evde istemiyo beni atanamadim diye kendimi iğrenç hissediyorum
Cevap sahibi5 ayay gerçekten sen bensin. bende kendime çok kızdığım bir dönemdeyim. off canım benim ya. şimdi daha çok anlıyorum seni. hiç bir şey için gerçekten geç değil. çabala vazgeçme kendine odaklan lütfen. ben de şu an bu dönemdeyim hala aile evindeyim ve mutlu değilim. işim gücüm yok. kendimi geliştirmeye çalışıyorum ders kurs ne varsa yapmaya çalışıyorum. kendine odaklan gerisi gelir inşallah. bende daha bir şey elde edemedim ama çabalamaktan vazgeçnme. kimse için değil kendin için.
Soran5 ayKpss çalışıyorum ama oda olacak gibi değil nolck bilmiyorum hiç kimse sevmiyor beni ne evde ne dışarda hiç kimsem yok
Cevap sahibi5 ayolur. öyle deme lütfen. kendini sevmeden hiç bir işin rast gitmez. ilk önce sen kenidini neden sevmiyorsun onu sor kendine. ne yaparsan seversin. onu sor. kendini sevmezsen birilerinin seni sevmesini de bekleme. hiç bir işi başaramazsın. çünkü isteyerek severek yapmıyıorsun. kendini ölç tart. en sevdiğin özelliklerin, en sevmediklerin diye. sonra bunlar için neler yapabilirsin. disiplin getir hayatına. bak ben bunları söylüyorum ama benimde senden kalır bir yanım yok. ama artık ben anladım neden kendimi sevmediğim için şu an çabalama aşamasındayım ve işaretler geldi bile. biraz daha çabalarsam daha iyi olucağımı hissedebiliyorum
Soran5 ayBen dışarı bile çıkamıyorum artık herkesin çevresi var hayatı var beni tanıyan bikisi bile yok babam narsist biri kendi tarafıyla sadece kendisi görüşüyor annemi eve kapatmış annemin görüştüğü kimse yok benimde kimsem yok dışarda yabancı hissediyorum birinin düğününe gidince annemle tek oturuyorum çoğu şey zoruma gidiyor
Cevap sahibi5 ayçok doğru. haklı olabilirsin ama dediğim gibi arkadaşım sen kendine değer ver ve kendini önemse nolur. kursa falan git ne bileyim. yap ama nolur bişey yap.
Soran5 ayGidecek yerim yok
Cevap sahibi5 ayküçükşehirde misn
Soran5 ayEvet
Cevap sahibi5 ayküçük şehirlerde projelere katılım daha kolay oluhyor , gsb merkezlerine git. ama elinden geldikçe o şehirden kurtulmaya bak. mesleğini bilmioyırum ama farklı şehirde de mesleğini yapabilirsen böyle bir fırsatın varsa değerlendir
Gizli Üye(25-29)5 ayBir erkeğe annesi gibi davranırsan günün sonunda sana gelin getirir
51 Yorumla
5 ayAyrıl gitsin. Bu tarz kafalardan uzak durmak en doğrusu.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)5 ayEtme bulma dünyası, birçok erkeğe duyguları olduğunu bildiğiniz halde kullandınız, yanınızda tutmak için yırtındınız, şimdi de ettiklerinizi buluyorsunuz.
00 Yorumla
5 ayBi erkeğe anne gibi davranırsan sana gelin getirir demişler…
00 Yorumla
5 aySen de başka birini tercih et. Erkek mi yok memlekette. Ne uslu efendi oğlanlar var.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı.
5 aySevgili olmak ne oluyormuş oynasmak mı oluyormuş böyle kızı buldu mu evlenirsin
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı.
5 ayNe güzel işte ponçik. Anne olacak olgunluktasin
01 Yorumla- 5 ay
O zaman kaçarak uzaklaş ondan, ponçik
Evleniceksin bide bizemi soruyon malmisin lan
00 YorumlaNe yapman gerektigini biliyorsun kızım ayrıl
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 7b cevap paylaştı.
5 aySende annesi degil onun sevgilisi oldugunu göster o zaman
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)5 ayNoktalama işaretlerinden haberin yok mu? Yazdığın mesaj anlaşılmıyor.
10 YorumlaAdam etmek için uğraşıp başkalarına yar ediyorsun 🥲 Uğraşmayı bırak, yokluğunda kıymetini anlarsa sana döner, yoksa yoluna bak derim.
07 Yorumla
Soran5 ayAyriyim zaten
Soran5 ayÇıkardım çoktan beni yedekte tutuyor benden haber alıyor takip ediyormuş bu hali beni rahatsız ediyor
Soran5 ayÇok haklısın ama hiç arkadaşım yok sosyal biri olsaydım bulmam kolay olurdu ama hiç çevrem yok
- 5 ay
Ben seni anladım. Çok dürüstçe söyleyeyim kendini değiştirmedikçe herhangi bir erkekle de bu kısır döngüye girersin. Çünkü ben de bir zamanlar senin gibiydim. O yüzden çevrendekilerin sana bakışının değişmesini istiyorsan önce kendini değiştir. Çünkü sen değişirsen her şey değişir ve yarından itibaren sosyalleşmeye başla🌸
Soran5 ayNasıl yani
Anaç davranma , anaçlık hissetme ona. Değişir ve gelir.
32 Yorumla- 5 ay
Sen sana baba gibi davranan birine karşı çekim hisseder mısın? Hayr tabiiki senin yerine söyliyim. :)
Sende ona anne gibi davraniyosan o da sana çekim hissetmez. İnsan annesine çekim duymaz, babasınada duymaz.
Ağırbaşlılıkla alakası yok kadınsı olupta agirbasli olabilirsin. Ben öyleyim misal şefkatliyim ama anaç degilimdir.
Yani günahını alma bence. Ağırbaşlı olusunu beğeniyodur ama anaç olman hoşuna gitmez sevgiliyken. Empati kur aşko.
5 ayerkekler sadece ev işlerini bedavaya yapacak çocuklarına bakacak biriyle evlenmek ister sonrada onları aldatır
00 YorumlaBu bakış açısını nasıl anlayabilirki bir insan ilginç..
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)5 aybi erkek olarak benimde senin gibi 2 adet kız knk var kızlar bana acik acik yanaşiyor aşk sinyali veriyor ama bende gram his yok çünkü ne tipim nede bana gore bir insan
00 Yorumla
5 ayUzak durmalısın ondan
01 Yorumla
Soran5 ayBencede herkes beni suçluyor
Gizli Üye(18-24)5 ayTekmeyi koy bak nasıl peşinde dolaşıyor. Vazgeçilmez olduğunu ilk önce kendin hissedeceksin ki o da hissetsin :)
01 Yorumla- 5 ay
Vazgeçilmez. 😂
- Aşk İlişkileri konusunda 662 cevap paylaştı.
5 ayO da bize lazım de ortak noktada buluşun.
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
5 ayBunu bulabilmişsin, bence fazla da düşünme
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 338 cevap paylaştı. Iyyyy anatapar birini asla almam koca diye
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 504 cevap paylaştı. Ona şefkat ver annelik yap
01 Yorumla- 5 ay
eve gelin getirsin sonra dimi
- Aşk İlişkileri konusunda 738 cevap paylaştı.
5 ayEvlen onunla çocuğunun anası ol.
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. salla onu soruyor musun bi de
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)5 ayYapabileceğin pek bir şey yok açıkçası
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)5 ayKaçarak uzaklas
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)5 ayAnne ne ya pedofili misiniz nesiniz
00 Yorumla
5 ayİyi düşünmelisin
01 Yorumla
Soran5 ayMantıklı değil bu kadar saçmalık hepsi ya
Ayrıl kendine çocuk verecek başka birini bulsun
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
5 ayEvlen cocuk yap
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.
5 aySen bilirsin
00 Yorumla Sizden olmaz beklentiler farklı yol ver
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 7,9b cevap paylaştı.
5 ayAman uğraşılmaz ya
00 Yorumla
5 aySadece anne olacak mı?
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 683 cevap paylaştı.
5 ayNe güzel işte
00 Yorumla
5 ayAyrılmalısın.
00 Yorumla
5 aySıfatlar sıfatlar...
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)5 aySende ona oynak ol
00 Yorumla
5 ayBaşka birini bul
00 Yorumla... olabilir
00 Yorumla
5 ayEngelle
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer