+1 yılHatalar insanlar içindir ama çocuk ondan değilse asla onunmuş gibi gösterip adamı kandırma yapmışsın bir hata çık karşısına düzgünce anlat ayrıl ve sevgilinle evlen bırakıp kaçıp giderek adama ikinci darbeyi vurmaya hakkın yok. Yediğiniz naneyi ayıklamak zorundasınız bir şekilde ama kaçarak olmaz eşine biraz saygın kaldıysa anlat olanları.
01 Yorumla
Soran+1 yılAldattığım adam erkek kardeşi dolayısıyla daha yakın o izin alırsa izin verir kaçmamıza ama bilmiyorum ben korkuyom
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)+1 yılSenin içinde insanlik var mı ? İnsan bunu 7 senelik hayat arkadaşına , bide bir çocuğunun babasina nasil yapar?😨.. kendi zevkin için adamim hayatini maf ettin.. Her bokda aşk demeyin🤬... adamı sevmiyorsan ayrıl ilahi büyük bir darbemi bırakmak zorundamısın? bu ne nankörlük 7 sene sana bakan sana yol arkadaşı olan bir insana.. senin evli oldunu bile bile seninle yatan kalkan serefsiz sana daha iyi koca olacağını sanıyorsan durdun kabahat.. kusura bakma ama evlı oldun abide şükür namazı kilsin senden kurtuluyor diye 😕. allah kimseyi sasirmasin..🤦🏻♀️
42 Yorumla
Soran+1 yılBenden kurtulmuyor hala evliyim ona söylediğimde anlayışla karşılayacana eminim
- +1 yıl
Anlayışla karşılancak bir durum yok bunda insnfa biraz düşünce edep olur ya şimdiki insanlarda bu yok aşk yoksa aldatmaya meyilli hepsi gerçekten pes
Lütfen karnında ki canı öldürme. Bir hata yapmış olabilirsin ama bunu o karnında ki çekmek zorunda değil. Önceliğin evlatların olmalı. Bir annesin ve annelik hissini hepimizden iyi biliyorsundur. Karnında ki cana bir şans tanı.
01 Yorumla
Soran+1 yılÖldü
Aşk İlişkileri konusunda 7b cevap paylaştı. Kocana aldattığını nasıl söyleyeceksin? çocuğun varken bunu nasıl yaptın derse ne dersin , ilerde 1 yaşındaki çocuğa baban beni iyi beceremiyordumu diyeceksin? daha bir sürü soru ve sorun çıkacak karşına sevgilin seni ne kadar kabul eder, sana sorsa sen eşini aldattın ilerde benide aldatırsın derse ne cevap verirsin?
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
69Cevap
Pardon ama bir kadın olarak söylüyorum yargılama diyorsun ama soruyorsun ve yaptığın şey yanlış. Sevgisini kaybettim diye aldatma mı olur. Git boşan ozaman zor değil. Ya da git konuş anlaş. Şimdi gittin bir çocuğun günahına girdin. Birde aldırsam mı diye soruyorsun. Nasıl bir duygu yaşıyorsunuz cidden merak ediyorum. Can bu can.. Silip çöpe atmak ne kadar kolay dimi ama.. Herneyse.. Bence git esinle konuş doğruyu söyle ve boşan. Sonra gidersin sevgilinle devam edersin. Çocuğu da aldırmassın.
26 Yorumla
Soran+1 yılEğer aldattığımı söylersem beni boşar hanım efendi
Soran+1 yılEşim beni 3 kere aldattı hanım efendi ama artık ikimizde birbirimize söz verdik bir daha olmuycak diye ama beb sözümü bozdum bu kötü bir şey biliyom
Senin gerçek hayatta yaptığın hatayı soru başlığının altına gizlemeye kalkma!
Seni de soru başlığını da yadırgamıyorum çünkü yaptığın hatadan pişman değilsin ve bunu bilerek yaptığın için sonuna kadar devam et
Çünkü olanlar olmuş artık
Burdan sana ne kadar olumsuz şeyler yazsam da düzelen bir şey olamaz
Çocuğunu gerçek babasının yanın da doğur, babasız kalmasın
Diğer çocuğun da babalık yapacağına söz versin
Kendi zevklerinizi düşünüp çocukları sevgiden mahrum bırakmayın.
Şimdiki çocuğunu da eşimden olduğu için de ayrımcılık yapmamaya çalış
Umarım sorunsuz bir şekilde her kes mutlu olacağı yola girer ne diyelim...112 Yorumla
Soran+1 yıldiğer çocuğu bıracam
- +1 yıl
Seven adam cocugunu aldirtmak istemez seni sevmiyor kullaniyor ac gozunu kocanin dibinde otur sana bakiyor nasilsa tovbeni et yok kocanla illa olmaz diyorsan bosan ailenle otur nefsine hakim ol
Soran+1 yılEşim çirkin sevgilim yakışıklı oy üzden aldattım
- +1 yıl
Dinde esinle evli degilsin nikahin dusmus Şu an esinle evde yabanci gibisin severek mi evlendin ve esin sana bakiyorsa seviyorsa birakma esinle olcaksan da tekrar dini nikah kiyman gerekir
Soran+1 yılSeverek evlendim kocam yaşlı olduğu için onu sevmiyordum ama eve para getirdiği için de bırakamıyordum. Sonra eşimin kardeşiyle tanıştım ve aşık oldum sonra birlikte olduk ve hamile kaldım. Sevgilimle kaçmayı düşünüyorum ama çocuğuma o baksın sonrada çocuğum 10 15 yaşına geldiğinde çocuğumu gelir alırım
- +1 yıl
Cocugunu vermezler kacma beni dinle seytana uyma seven karnindaki cocugu almak istemez anlamiyormusun
Soran+1 yılKaçmazsam mutlu olamam sevgilimi seviyorum ve onunla kaçıcam başka çarem yok. Eğer kaçamazsam kfama sıkıcam artık yeter dayanamıyorum
- +1 yıl
Kendisini atese atiyor belkide adam onu teghdit ediyor nerden bilicez
- +1 yıl
Sacmalama bosan daha iyi boyle birsey yapma degmez bir erkek icin yarin seni baskasiyla terk etmicgi ne malum bu sefer ailen sana sahip cikmaz aklini topla matikli dusun
- +1 yıl
Bak şu an sinirlerin çok yüksek olduğu için sağlıklı düşünemiyorsun
Bazen aşk konularında akıl bir işe yaramıyor, kişi sadece duygularıyla hareket edebiliyor
Madem kocanı sevmiyorsun onunla yaşaman mantıksız
Üsulunce anlaşmalı olrak boşanın ve herkes istediği yola gitsin
Kaçmanın bir manası yok
Hem kaçmam ilerde çocuğunun güzünde seni çok kütü gösterecek bir hareket olarak hatırlanacaktır
Yine de Allah yardımcın olsun
Ne kadar iğrençsiniz ya, Evlendin Eşinle aranizdaki sevgi bitti ayril ozaman. Evliyken başka birine Nsil aşık olabiliyorsun? Aşık olduğun adaminda karakteri 0 evli bir bayanla aşk yaşıyor. Çocuğu alip kaçırıcam sevgilime Baba dedirtiricem büyüyünce gerçeği soylerim demişsn o çocuğun yaşayacağı travmaları hic düşünmedin mi? Sonra da çocuğu birakip sevgilime kacicam demişsn. Kendi Canını bir adam uğruna arkanda birakip mutlu olucakmissn? Sende bu karakter olduktan Sonra o adama da sevgin biter başkasını bulursn. Ben Eşin yerine olsam o çocuğu hayatta Sna gostermezdim. Hatta Evlilik birliğine ihanet ettiğini Flan kanitlar Sna maddi manevi tazminat bile acar. Cocuk icin de Sna uzaklastirma aldirirdim çünkü kacirma plani bile yapmışsn. Yazik
20 Yorumla
+1 yılYa eline yüzüne bulaştırma ya insan gibi git her şeyi anlat ayrıl çocuklarını da al gül gibi yaşa ondan sonra sevgilinle mi Evleniyorsun kocanla mı kalıyorsun tek mi yaşıyorsun ne yaparsan yap. Sevdiğim bir söz var bak bunu asla unutma “Utanç verici bir zevkin zevke gider utancı kalır bunu asla unutma”
Saklanan şeyler elbette gün acı veya gülünç bir şekilde gün yüzüne çıkar ve seninki acı bir şekilde gün yüzüne çıkmış ve ortada bir çocuğun hayatı var yani geleceği var bir çocuğun yazık hakikaten yazık.10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılKafayi yemissin rezill bu kadar kolaymi bebeği aldirdim sevgilime kactim 1 yasindaki bebek buyusun babasindan alirim çocuk oyuncağı dimi attigin her adimda günaha giriyorsun. Bu yaptıklarının bedelini agir ödeyeceksin karma yaratiyosun ettiğini bulacaksin
27 Yorumla
Soran+1 yılBen bu dediklerine katılmıyorum çocuğumun ne yaşadığı ve yaşayacağı değil benim mutluluğum ve saadetim önemli zira çocuğum ilerde sırf yaptığım bu ufacık şeyden dolayı kızarsa acımam evlatlıktan red ederim onu.
Cevap sahibi+1 yılNe kadar gerizekalii birisin yaa o sevhilim dedihin pezevnkk iyi bok olsa evli kadina yanasirmi gitt ona 1 2 sene sonra tekmeyi basarr gorusursun o zaman ortada kalirsin
Cevap sahibi+1 yılKahramanlar filmin sonunda belli oluyoo saftirik aklini basina topla
Soran+1 yılBen ne yaptığımı biliyorum
Cevap sahibi+1 yılKaç yaşındasın sn ya bu cümleyi daha önce çok duydum ben ne yaptigimi biliyorum aklim basimda benim
Cevap sahibi+1 yıl@HülyaTan deli degilim ama bu sirpinti delirmiş 😅😅
+1 yılVarsayalım gercek sonra eşin ögrense doğal olarak sinirlerine hakim olamayıp cinayet işlese vay erkek terörü yok erkek şiddeti bitmiyor İstanbul sözleşmeni 6284 ü uygula koru kadın en iğrenç sekilde aldatsada vs. diye başlarlar birileri. Bir gram vicdanın varsada ki zannetmiyorum ama ne yapman gerektiğini biliyorsun.
31 Yorumla
Soran+1 yılEşime anlatıcam bugün
+1 yıl1 yaşında bebeğin var! 1 aylık hamilesin! Ulan ne ara kocana küstün de Sevgili yaptın da hamilesin de! Daha bebeğini emzirmen gereken yerde elim heriflerini emzirmişsin yuh be kardeşim bir de yargılamayın diyorsun!!! Ne ara bu kadar uçlarda yaşamaya başladık yahu, hakikatten Cem Yılmaz boşuna demiyor “Hani marjinal bizdik” diye!
Allah bilir 1 yaşındaki bebeğin de başkasındandır, psikolog şart!10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 618 cevap paylaştı.
+1 yılİbret verici bir hikayen var. Yaptığın yanlışlar, yanlışları doğurmuş.. Öncelikle şunu söyleyeyim; eşinden soğuman, onu aldatma hakkını asla ve asla vermiyor sana. İkinci olarak farkında mısın bilmiyorum ama ilk çocuğun bu olaydan çok etkilenecek... Ayrıca eski eşini hem aldatıyorsun, hem de bu çocuk senden diye yalan söylüyorsun, empati kur biraz, el vicdan!
Yazık, gerçekten çok yazık. Allah'ım ıslah etsin sizin gibileri..10 Yorumla Yargılamayin diyon da senin de yediğin iyi bir fışkı değil değil yani eşini sevmiyosan boşan anasını satiyim cok mu zor adama üzüldüm senjn gibi tiksinilesi bir gözü doymaz insanla evli olduğundan haberi olmadigi için. Allah en kısa zamanda o adamı senden kurtarır umarım haysiyetsiz
00 YorumlaYargılamayın mı? Benim yargılamama gerek yok, sen karakterini belli etmişsin. Aranızda sevgi, saygı kalmadıysa boşanırsın. Aldatmak ne demek? Nasıl bir karaktersizlik bu? O adamın yüzüne nasıl bakacaksın? O çocuğa evladım dediğinde aklından geçmeyecek mi "o çocuk senin değil" diye? Aynı şeyi eşin yapsa ne hissedersin? Aile olmayı, sadık kalmayı beceremiyorsan boşan.
10 Yorumla
+1 yılAllah senin gibi kadından erkeği, senin gibi erkekten de kadını, sevgilin gibi deyyuslardanda her yuvayı korusun!!
Sen sanıyorsunuz ki her şey güllük gülistan olacak sevgilinle..
Eşini mumla aratacak sana mumla!40 YorumlaTroll bile olsa kınamayın, kınadığınız şeyle sınanmadan ölmezsiniz.
30 Yorumla
+1 yılSen salakmisin gerizekali cocugun butun hayatiyla oynuyorsun ve senden nefret edicek yok babasina birakicam yok sonra alicam yok kendimle goturuo babasi diye tanitip ileride gercegi soylicem hadi ordan olup git ne bok yerden ye o cocugun hayatiyla oynama
30 Yorumla
+1 yılÇocukları senin gibi kadın müsvettelerinin elinden almak lazım. Sende zerre vicdan olsa o yediğin boku kocanın gözlerinin içine bakarak senden diye yutturmazdın. Unutma ki yukarda bir Allah var ve o adamın ahını sana bırakmaz. Sevgilin sana sadık mı kalacak sanıyorsun, yazık sana... Edepsiz kadın! Bir de utanmadan anlatıyorsun. Ben olsam kocama yaptığım şerefsizlik anlatır sonra da kafama sıkardım.
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 490 cevap paylaştı.
+1 yılBu soru troll olabilir ama bir gercek var ki akliniz gider
Arastirmalara göre her 10 evlilikten birinde gayri meşru cocuk var
Ülkemizdede bunun cok örneği var
Bence evli erkekler dna testi yapsin00 Yorumla
+1 yılSevgini kaybettin diye aldatman mı gerekiyor? Böyle ucuz bahanelere sığınmayın bari. Sizler yüzünden evlilikten soğudum yeminle.
30 Yorumlayazık eşine sevmiyorsan bırakırsın adamı 1 kere değil 2 kere aldatmışsın allah herkesi korusun senin gibilerden
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılAllah erkegi bir seytandan, birde senin gibi kadindan korusun. Kocani sen canli canli mezara gömmüsün, beyninle degil, vajinanla düsünüyorsun, yazzik degilmi kocandan olan cocugunun gelecegine, ikinci cocugunun gelecegine..
20 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 4,8b cevap paylaştı. Sakın kaçma... Neden mi? Bknz:
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Trol olduğu çok belli ama yene de zihniyetini skym 0ruspu evladı.
22 Yorumla
Soran+1 yılBu şaka deyil ben yardım almak için yazdım buraya bunun şakası olurmu hiç aklınız alıyormu
Gizli Üye(18-24)+1 yılNe pis insansın işte allah sizin gibilere çocuk veriyo çocuk sahibi olamayan da perişan kocan ne yaptı sana şiddet mi uyguladı küfür mü etti ailene mı zarar verdi valla suratına tukurulcek insansın başka bişi değil allah seni bildiği gibi yapsın
06 Yorumla
Soran+1 yılHayır iyi anlaşıyoduk ama ben aşık değildim sevgilime aşıgım eşim tipsiz sevgilim çooook yakışıklı o yüzden onunla kaçıcam eşim çocuğuma bakar
Cevap sahibi+1 yılYazıklar olsun daha beter ol inşallah pis kanı bozuk kadın sizin gibiler yüzünden kimseye güven olmuyo be ne halt yersen ye
Soran+1 yılSevgilim yakışıklıydı aldattım senin gibi götümü yaymadım en azından bir şeyşer için ugrastim
Cevap sahibi+1 yılHahaha bana orus*pu diyene bak gö*t kapa çeneni fahi*şe ben senin gibi önüme gelene vermiyorum kendimi beynine sı*çtığım hayır çok komiksin bir de yediğin haltı savunuyosun ya Cidden insan anca Bu kadar küçük düşer yazık lan inşallah o yakışıklı da bırakır seni m*al gibi kalırsın 😂😂
Cevap sahibi+1 yılEvet ORUS*PUUUU hahaha çok komiksin lan senin kendin ne bo*ksun da bana laf ediyon lan ap*tal git başkalarından da çocuk yap banane ne b*ok yersen ye REZİLLLLL Suratına tükürdüğüm hadi ne halt yiyosan ye rahatsız etme beni ORUS*PUNUN önde gideni
Soran+1 yılAyıb
Simdi kocan sana 2 tane gecirse kadina siddet diyecekler 😀
30 Yorumla
+1 yılKeşke ayrilsaydin
zinadan doğan çocuk bilmiyorum adama yazık bebeğe yazık...30 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılHiç biriniz umrumda değil yanın ama o çocuğa üzülüyorum tek
12 Yorumla
Soran+1 yılBen müşkül durumdayım cocuguma niye uzuluyonuz siz
- +1 yıl
Beyinsizmisin olum gitmissin boklar yemissin zevkten cocugumu dusundun sen aptal tab8 cocuga uzulcez senin popona basinami uzulcez
Trole bak hele bide senaryoyu baya baya ilerletmis içerisinde entrikalar entrikalar 😜
40 YorumlaÇocuğunu bırakıp sevgilinle kaçmak hayatın boyunca verdiğin en yanlış karar olabilir.
21 Yorumla- +1 yıl
Troll canım
+1 yıldoğurmalısın, o çocuğun bir suçu yok..
ama, eşinden ayrılıp kendine yeni bir hayat kurmalısın..
çünkü tek suçlu sensin..30 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı. Bunu kocan yapsa demediğini birakamazdin. Madem öyle bosan çok mu zor bir de aldattim diyorsun çocuk senden falan saçma sapan işler
00 YorumlaSenşn ve bir adamın hatasını o çocuk çekmemeli aldırma çocuğu maddi imkanın varsa boşan o zman kocandan o adamada yazık
00 Yorumla
+1 yılYazık. Kocana ve çocuğuna acıdım.
Bırak çocuk babasında kalsın, hiç alma yanına...11 Yorumla- +1 yıl
Neler var yaa şu hale bak adamın biseyden haberi yok @fındıkkurduzeynep
+1 yılSenın gibi ana olmaz olsun. Bu eşini de aldatırsın kahpe.
10 YorumlaÇocuğun babası olmayan adama baba diyecek. Nasıl bu vicdana dayanabilirim. İyi düşün.
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılYeni sezon müge anlı da izleriz artık kocan ve annen gelir eşim ve çocuğum , kızım ve torunum kayıp diye.
20 YorumlaYuva yikanin yuvasi olmaz ilerde aldatilip terkedilirsin Hadi eyvallah
00 Yorumla
+1 yılHadi birlikte oldun. Hamile nasıl kalıyorsunuz vallahi pes
00 YorumlaTroll değilsen nnelik yapacak karakter yok sende. Saygılar
00 Yorumla
+1 yılZor bir süreç. Herşey düşündüğün gibi olmaz ama. Hayırlısı
00 YorumlaMüge Anlı ya çıkıp meşhur olunca bizi unutma bize bir selam çak
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBeni yargılamayın demişsin açtım okudum ve seni yargılamaya karar verdim. Aldatıyorsun madem dürüst ol neden yalan söylüyorsun sevgiline.
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılGüzel adamda inanmış, Boşan daha iyi, Seks yapmadığın kocayı ne yapacaksın. Memnun olduğun erkek ile birlikte ol.
01 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılHayat senin başkaları ne derse desin, Zorla sevgi olmuyor, ama keşke aldatmadan önce ayrılsaydın daha iyi olurdu.
+1 yılAr damarınız çatlamış bu olayları gördükçe evlilikten korkuyorum
00 Yorumla
+1 yılBence evden kaçmak yerine boğan çünkü böyle durumlar da aile ler dağılıyor ve şey ortaya çıkıyor
00 Yorumla
+1 yılEşin kötü biriyse tabi kaçır çocuğunu ama kesinlikle yargılanacak bir şey yok ona aşık değilsen sevmiyorsan hatta nefret ediyorsan başka biriyle ilişkiye girmen normal.
013 Yorumla- +1 yıl
Ve asla çocuğu ondanmış gibi gösterme çünkü bu pisliklik olur
- +1 yıl
Belki boşanamıyor belki silahla tehdit ediyor nereden biliyosunuz?
Soran+1 yılYok tehdit etmiyor
- +1 yıl
Babanın izni varsa diyorsunuz ama çocuğu taşıyan kişi annesi çok istiyorsa babası doğum nakli olabilirm
- +1 yıl
Ki çocuk aldırmaya katillik diyen bir cahilsin sen, tecavüze uğrayarak çocuğunu aldıranlarda şerefsiz o zaman senin gözünde valla ne kadar beyniniz var bilemiyorum ama bu yaşa kadar gelebildiğinize şükredin bence
- +1 yıl
Bana mı diyorsun evet çocuk aldıran katildir. Ve cümlemde tecavüze uğrayan kişilere bir şey demedim. ama bu çocuğun babası sevgilisi kaçacağı kişi. Ayrıca kocasını sevmiyorsa kocasını boşayıp gidip başkasıyla olabilir. İyi ne güzel kocanda senden başka karılarla olsun o zaman aptal cahil.
- +1 yıl
Ya zaten boşanacakmış kadın yani ne uyduruyosun şimdi
+1 yılBen olayi , hikayeyi her seyi gectimde karar kismi cok ayri bir boyutta.. ablacim sen bildigin organize suc cetesi gibi kocana dumen yapmaya karar vermissin. Helal olsun emege saygi arti rep.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBaşa gelen çekilir hele ki sorumlusu sensen kendi düşen ağlamaz diyorum
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılAllah sizlere akıl fikir versin.
Hepimize hayırlı eşler nasip etsin.10 Yorumla
+1 yılMinicik bir çocuğun hayatı kararıyor, doğmamış olanı da vicdanınız rahatsız olmadan öldürüyorsunuz. Madem çocuk istemiyordun korunsaydın!
Gerçekten midem bulandı.01 Yorumla- +1 yıl
Uslubunuz bile çok çirkin, bir kadına yakışmıyor. Gerçi yaptıklarınızdan sonra uslubunuzunda böyle olması çok normal. Size kalan hayatınızda başarılar.
Gizli Üye(25-29)+1 yılYazıklar olsun senin gibi kadınlara. Utanmaz. Evlilikten soğudum.
00 YorumlaGerçekler bir gün çıkar ortaya madem sevmiyorsun ayrıl bosan ondan bir süre sonra diğeriyle evlen
00 Yorumla
+1 yılHeyecanin bitti ise neden bosanmadin allah erkekleri boyle orospiklerden korusun
20 Yorumla
+1 yılYargılamayın diyorsun da. Ki bana düşmez de. Ama bari boşansaydın.
20 Yorumlaeşine neden böle bişey yaptın peki nesini beğenmednde böle bir tercih
015 Yorumla
Soran+1 yılEşim çirkindi o yüzden sevgilim yakışıklı ve ona asıgım
Soran+1 yılNe vermiyommu
Soran+1 yılTamam
- +1 yıl
Abicim kadin sizi kekliyor bu yasta biraz saflik var sizde... Ne guzel gizliden de ciktiniz sohbet ugruna...
Gizli Üye(25-29)+1 yılsevgiline kaçmak iyi bir fikir olmayabilir. çünkü en ufak tartışmada ona kaçtığını yüzüne vurur ve bir yerden sonra pişman olursun. kocanla aran düzelitebilecek durumdaysa düzeltmeye çalış ama değilse boşanın ve sen de kurtul o da kurtulsun.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yıleşinle yürümeyecegini düşünüyorsan ayrıl ama sevgiline ne kadar güvenebilirsin ki iki gün sonra da başka biriyle seni aldatırsa?
15 Yorumla
Soran+1 yılAldattı zaten ama ben aldattım bir daha yapmayacağına söz verdi ona güveniyorum
Cevap sahibi+1 yılesimi ikna ettim dediğine göre esinin de şüpheleri var ve sağlıklı bir ilişkiniz yok eşini aldatarak nereye kadar gidebilir ki
Cevap sahibi+1 yılsevgiline güveniyorsan onunla birlikte ol çocuğun da babası belli olsun
Soran+1 yılAslında ogluma iki babasının olabilecdğini söyledim tamam dedi
+1 yılNe kadar da normal bir şeymiş gibi anlatıyor rezil
26 Yorumla
Soran+1 yılNormal çünkü! Ben derdimi anlatıyorum ve soru soruyorum bunun neresi ahlaksızlık.
- +1 yıl
Sık kafana ŐL de senin gibi bir mikrop eksilsin bu dünyadan
Soran+1 yılCennete gittiğimde sevineceksin yani ben ölmeyi hakketmiyırum
- +1 yıl
Aynen cennetliksin kardeşim peygambere komşu olursun kesin ámk ahlaksız mahlukatı
- +1 yıl
Ayna var sandın galiba sictigimin kahpèsi
+1 yılUlan ne kadar normal bişeymiş gibi bahsediliyo şaşırıyorum. Adam olan boşanır aldatmaz.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılSenin gibi bir annem olsa tiksinirdim senden
60 YorumlaOr*spuluk parayla mı ne yaparsan yap.
20 Yorumla
+1 yılAllahım ben nerelere düştüm
20 YorumlaŞöyle eşine madem sevmiyorusn niye birliktesin
02 Yorumla
Soran+1 yılAslında eşimide seviyorum ama aşık deyilim. Sevgilime aşıgım.
- Devamını Gör (51)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer