Eşimle aramizda 30 yaş var ve yaşadığımız kiskanclik durumu bunla ilgili mi? Napmaliyim soruya bakın lütfen acil?

istemeden evlendim bu durumu yargılamayın lütfen. yaşını göstermiyor spor yapıyor falan ama uzun zaman evli gibi olmadık istemedim ama sonradan aynı devam etmedi. akşam eski arkadaşım yazdı ilkokuldan nasılsın falan diye erkek. normal eski günler hakkında konuştuk diye eşim olay haline getirdi. zaten uzun bi sohbet de olmadı. bu kadar abartmasinin anlamı var miydi daha her şey yeni düzelmeye başlarken umrunda değil mi bu durum yani şimdi benim ne yapmam gerek lütfen yardımcı olur musunuz uzatmamam mi doğru olur barışmak isteyince falan ama çok da kırgınım içimden gelmiyo barışmak şu an hiç sinirliyim hemde
Eşimle aramizda 30 yaş var ve yaşadığımız kiskanclik durumu bunla ilgili mi? Napmaliyim soruya bakın lütfen acil?
Cevapla