18 yasindayim, neden hala sevgilim yok ve iliski bir turlu yürümüyor yaa?

Keşke olsa ya birlikte gezerdik eglenirdik sinemaya giderdik öpüşürduk piknik yapardık ona kek yapardım yemek yapardım... Ama yokkkk en son 8 ay önce vardı ayrıldık sizce neden olmuyor yaaa

18 yasindayim, neden hala sevgilim yok ve iliski bir turlu yürümüyor yaa?
Cevapla