4 yıllık ilişkimde aldatıldım, ağır laflar yedim, dalga geçiliyor… bu travmayı nasıl atlatacağım?

ne var ne yok herşeyi anlatıcam çünkü gerçekten iyi değilim 4 yıllık ilişkimden dün ayrıldım ayrılmamız beni pek üzmedi ama bana dediği laflar canımı çok yaktı bana akrşı bir şey hissetmiyormuş beni kullanmak istemiş beni sevniyormuş falan beni tüm arkadaşlarına yanlıl tanıtmış ben o çocuk yüzünden kendi ailemle ters düştüm ve bana dediği tek şey naz ben seni sevmiyorum en başından başaksı vardı aklımda demesiydi. Şifresini dün istedim ve ne oldu bşliyor musunuz 2 kişiyle aldatılmışım benden sonra afedersiniz bir iş yapanlar var ya onların yanına gitmiş ben ayrıldım ama çok ağır konuştu o laflardan kalkamadım sabah 6 ya kadar uyuyamamışım 12 de geri kalktım çok kötüydüm hayatımda hiç bu hissi yaşamamıştım ama alışkındım çünkü devamlı aldatan birisi ama geçnişte yarası var ailesinden bir şey görmedi diys ben ona her şey olnaya çalıştım ancak yetersiz olduğumu söyledi bugün ise sevgili yapmış ve sevgilisiyle benim yaptıklarımla dalga geçiyormuş kızlar bir kız hem cinsiyle neden dalga geçer? yaptığım fedakarlıklarla dlaga geçmişler neyse bende daha 1 saat önce yasin okudum dualar ederek yattım yeni uyandım kafamda bişey yok ama annem bebi uyandırdı çık farklı bi silüette gördüm onu yüzü çok garipti anne git nolur diye bağırmışım kadın da korkmuş ağlayarak uyanmışım benle birlikte annem de ağladı ne yapmalıyım içim çok huzursuz hiç bir dua geçirmiyor

4 yıllık ilişkimde aldatıldım, ağır laflar yedim, dalga geçiliyor… bu travmayı nasıl atlatacağım?
Cevapla