Hep psikolojisi bozuk, sorunlu kızlar mı beni buluyor, normal bir ilişkiyi neden kuramıyorum?

misal bir kız vardi full kolu jileti ben onu cok geç fark etim bişiler yaşamiştik red etim kız benim peşimi birakmadi korkudan tum mesajlari ss almiştim

son ilişkimdeki kız cok güzel biridi ama sürekli ağliyordu psikolojisi mahfolmuştu ama sevgisinden emindim en son ayrilik oldu hata cabaladim gine bariştik gibi oldu gine psikolojisi gitti ağladi zirladi gitti işin kötü tarafi giden geri geliyor ya da arkamdan laf ediyorlar kullandi ati kalpsiz falan düzgün 1 tane insana denk gelmedim döngüm bu TANİŞ-YAKLAŞ-SEVİŞ-ENGEL

17 kız oldu yaş 21 nasil adam akili insan bulacam ciddi yaklaştiğim takilalim diyor takilmak istediğim gel beni al ulan diyor

boyum posum tipim var altimda arabamda kendi işimde aşka inancim bitti cok duygusuz kalpsiz bir insan oldum cidden

Hep psikolojisi bozuk, sorunlu kızlar mı beni buluyor, normal bir ilişkiyi neden kuramıyorum?
Cevapla