Bana yazan ve konuşan bütün erkekler sapıkmis gibi geliyor nasıl aşarım?

Kendimi bildim bileli yalnızım şimdi hayatıma birine almak istiyorum ama bu sebepten dolayı olmuyor

Bana yazan ve konuşan bütün erkekler sapıkmis gibi geliyor nasıl aşarım?
Cevapla