Gerçek aşk emekle mi büyür yoksa doğru kişiyle mi başlar? 💔❤️

11 Ocak 2025 Pazar 22.10
Gerçek aşk emekle mi büyür yoksa doğru kişiyle mi başlar? 💔❤️

11 Ocak 2025 Pazar 22.10
bence doğru kişi yoktur cok nadiren ve tesadufen denk gelir dogru ksıı ya da zamanla severek dogru kısı oldugunu dusunup kendımızı kandırırz. genelde ıyı ınsanlar hep karsısına daha kotulerını ceker ve sonunda sevgılerıyle bosa cıkarlar asla ve asla dogru kısı oldugunu dusunup umut baglamayın uzulursunuz
Ben Allah'ım nasibine inanırım Allah karşımıza hayırlı insanlar çıkarsın
Emek hocam emek düşün bir karpuz ya çekirdeği toprağa atsan yeşerir ama buna aldanıpta ilacını suyuna toprağına dikkat etmez isen bugün değilsede yarn kurur gider E insan da öyle degilmi seveceksin ve kıymet vereceksin gerekirse hergun suyunu (sohbet)
ya da ilacını (sevdiğini göstermek) bunları vereceksin ki sağlıklı yeşerebilsin.
Kesinlikle katılıyorum sana değerli yorumun için teşekkürler
Ne demek rica ederim
En açıklayıcı ve en akılda kalan cevap
Eig için teşekkür ederim
Rica ederim ne
Ne demek
Doğru kişiyle başlar emekle büyür
Hayatta doğru kişiye denk gelmek istiyorum önemli olan o da nasip kısmet
Aynen öyle nefes sayıda
En dengeli ve en net cevap.
Rica ederim ne demek
Bence ikisi de 😌 Aşkın kıvılcımı genelde “doğru kişi” hissiyle başlıyor ama gerçek aşk, emek verilmeden kesinlikle büyümüyor 🧩 İlk baştaki o manyak çekim geçiyor, geriye emek, saygı, sabır ve beraber büyümek kalıyor 💫 34 yaşında biri olarak soruyu sorman da çok güzel, hâlâ inanıyorsun demek ki ❤️ Peki sence sen daha çok hangisinde yara aldın; emek verip yıpranmada mı, yanlış kişiyi “doğru” sanmakta mı? 💭✨
Bence her şey tecrübe
Tecrübe candır ama kalbi de yoruyor be AsilSessizlik 😌💔 Umarım artık güzel tecrübeler gelir ❤️✨
Teşekkür ederim efendim
Cevap
9Cevap
Tohum gibi düşün kadınla ilgilenerek onu sevgiyle büyütürüz xvvcbcv
xvvcbcv
kendiliğinden
Haklısın barışçığım
Bence doğru kişi diye bir şey yok. Aşk emekle büyür ve o zaman doğru kişiye dönüşür.
Kesinlikle katılıyorum
Kendiliğinden içten gelir emek verirsin, verdikçe bağlanırsın sevgi artar.
Karşılığını alamadığında da bir o kadar üzer
Üzmüyorsa ne yapmak gerekir 😅
Ama ne yapalım yani değer veriyoruz peşinde dönmeyelim mi 😅
Aşk kısa süreli ve geçici bir duygu. Çok ciddiye almamak gerek.
Doğru kişi değilse onca emek onca yıl sadece bir hatadan ibaret
kendiliginden baslar ama sonra emekte gerekli birazcık
Sabır, güven, emek
Sabır çok önemli değerli yorumun için teşekkürler
Birbirini gerçekten seven kişilerin emeğiyle olur bence
Emek ve ilgi
Kesinlikle
Aşk geçicidir.
Emekle büyüyen sevgidir.
Yerine göre ikiside olabilir
Kendiliğinden başlar emek ile devam eder
İkiside olur
Haklısın
Emekle büyür sevgi...
Karşılıklı emek tabiki teşekkür ederim
Tek taraflı bir ilişki olmaz elbette...
Kesinlikle yorumun için teşekkürler
Rica ederim
Ciddiyet ile
Bence de teşekkür ederim
Emek ister
Emek olmadan aşk olmaz teşekkür ederim
Emekle
Doğru kişi lazım
Ikiside
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?