Sevgili ve arkadaş bulmakta çok zorlanıyorum herkese 2025'te bıraktım?

Ben 27 yaşındayım biraz gerçekten moralim bozuk bugün o yüzden bu yazıları size yazıyorum konuşabileceğim belki yürüyüş yapabileceğim çevremde hiç kimse yok herkesi 2025'te bıraktım yanlışları oldu zor zamanımda yanımda olmadı şu an belki yalnız olabilirim belki dışarı tek başıma çıkıyor oturuyor da olabilirim Ama ne arkadaşım ne sevgilim var çalışmıyorum ve Ailemle aram bozuk Bu durumda nasıl çevre arkadaş edinebilirim birkaç arkadaşlık uygulaması indirdim ama ücretli veya s**** olduğu için onları da bıraktım şu an iş bulma derecesine çok sorunum var Ve gerçekten çevremde hiç kimse yok bu durumla nasıl başa çıkabilirim evde dursam psikolojikman sıkılıyorum bütün gün boyunca Telefondayım ama bu durumla nasıl başa çıkabileceğimi ne yapabileceğime inan hiç bilmiyorum bu konuda yardımı olabilecek Fikri önerisi olabilecek insanları yorumlara bekliyorum
Güncellemeler
5 ay
Saygıdeğer yorumlarınız için aile atan hepinize teşekkür ediyorum Lakin kafam o kadar karışık ki evden Ayrılmayı Düşünüyorum evdekiler iş bulamadığım bulamadığım için evden uzaklaştırmak istiyor ama benim de hiç arkadaşım yok En azından bir oturayım Komşuyum Ne bileyim ya beni sakinleştirsin Ne bileyim şuraya gir buraya gir yanımda olsun kafamı dağıttın beraber alkol içelim yürüyüşe gidelim ama kimse yok uygulamaları da güvenmek istemiyorum ama teşekkür ediyorum hepinize
Güncellemeler
5 ay
İlk karşılaşmayı iple çeken bir boğaya dönüşebilir yazısını paylaşmış ne anlama gelir
Sevgili ve arkadaş bulmakta çok zorlanıyorum herkese 2025'te bıraktım?
Cevapla