Bütün arkadaşlarım tek tek evlendi. Hep benden yaşça küçüklerle takılmak zorunda kalıyorum. Hiç arkadaş edinmesem ne kaybederim?

Yaşım 30 u geçti. Bütün arkadaşlarım tek tek evleniyor. Yaşça küçükler kaldı çevremde. Ben herkesle anlaşırım ama küçüklerin muhabbetleri de beni çekmiyor. Yalnız takılsam depresyona girermiyim?

Bütün arkadaşlarım tek tek evlendi. Hep benden yaşça küçüklerle takılmak zorunda kalıyorum. Hiç arkadaş edinmesem ne kaybederim?
Cevapla