Kimse kimseyi sevmek zorunda değil ama saygı duymak zorunda, sizce doğru mu🙃🙂"?

Kimse kimseyi sevmek zorunda değil ama herkes saygı göstermek zorunda değil mi? Sevmediğin birine bile kırıcı olmadan, küçümsemeden davranmak gerekmez mi sizce? İnsanların sırf hoşlanmadığı biri diye kabalaşmasını doğru buluyor musunuz?
Kimse kimseyi sevmek zorunda değil ama saygı duymak zorunda, sizce doğru mu🙃🙂?
Kimse kimseyi sevmek zorunda değil ama saygı duymak zorunda, sizce doğru mu🙃🙂"?
Cevapla