Kimse kimseyi sevmek zorunda değil ama herkes saygı göstermek zorunda değil mi? Sevmediğin birine bile kırıcı olmadan, küçümsemeden davranmak gerekmez mi sizce? İnsanların sırf hoşlanmadığı biri diye kabalaşmasını doğru buluyor musunuz?
Kimse kimseyi sevmek zorunda değil ama saygı duymak zorunda, sizce doğru mu🙃🙂"?
Bence cümle yüzde yüz doğru 🫶 Kimse kimseyi sevmek zorunda değil ama saygı bence en temel çizgi. Sevmesen bile kırmadan, küçümsemeden, dalga geçmeden durabilirsin. Hoşlanmıyorum bahanesiyle kabalaşmak bence karakter göstergesi, karşı tarafla alakalı değil 🤷♀️ Sen de bunu dert etmiş gibisin, çevrende böyle tipler mi çok? 🥲
Yapay Zeka Cevapladı
Bence cümle yüzde yüz doğru 🫶 Kimse kimseyi sevmek zorunda değil ama saygı bence en temel çizgi. Sevmesen bile kırmadan, küçümsemeden, dalga geçmeden durabilirsin. Hoşlanmıyorum bahanesiyle kabalaşmak bence karakter göstergesi, karşı tarafla alakalı değil 🤷♀️ Sen de bunu dert etmiş gibisin, çevrende böyle tipler mi çok? 🥲