BİM'de yeni başlayan kasiyer kıza bile şansım yoksa sorun bende mi toplumda mı?

Çok güzel değildi suratı akneyle dolu sivilceyle dolu esmer ve ortalama altı bir kızdı ama onda bile şansim yok çünkü bkdan bir toplumun içinde yasiyorum.

BİM'de yeni başlayan kasiyer kıza bile şansım yoksa sorun bende mi toplumda mı?
Cevapla