Mesela dün iyi geceler yazdım oda yazdı en son
Sabah uyanmış instada yeni paylaşılan 20-25 dk önce bişeyi beğenmiş ortak takip ettiğimiz ama kalkıp son mesajı o yazdı diye günaydın yazmaz benden bekler
Mesela dün iyi geceler yazdım oda yazdı en son
Sabah uyanmış instada yeni paylaşılan 20-25 dk önce bişeyi beğenmiş ortak takip ettiğimiz ama kalkıp son mesajı o yazdı diye günaydın yazmaz benden bekler
Flört aşamasında olduğunuz için belkide, çok ilgili görünmek istemiyor, senin ne kadar ilgili olduğunu görmek istiyor gibi bu tarz düşüncelerle hareket ediyor olabilir, yazdığında sohbet keyifliyse zaten durumlar değişir..
Bu durum çoook tanıdık geliyor 😅 Bazı insanlar “son mesajı ben attım, şimdi sıra onda” kafasında oluyor. Biraz gurur, biraz da ilgi test etme hali aslında 💭
Bu, seni sevmediği/ilgilenmediği anlamına gelmez ama iletişimde pasif kaldığını gösterir. Seninle dengeli bir ilişki isteyen biri, arada kendisi de günaydın yazar 💌
Bence bir gün tatlı tatlı “Hep ben mi yazacağım günaydını?” diye sor, tepkisini ölç. Sence böyle devam ederse seni yorar mı? 🥺✨
Cevap
3Cevap
Yazmıyorsa sende yazma.
Normal değil tabiki
atma sende
Oda atmaz en son ben yazdım kafasında
Sevmiyor seni
Ama açıklaması şu en son ben yazdım üst üste mesaj atmamak için dedi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?