Lütfen bakın. Tayin isteyeceğim. Her gün konuştuğum arkadaşım orada doğmuş büyümüş yardımcı olmuyor. Alınmam normal mi?

Bu arkadaşım erkek. Her gün konuşuyoruz. Tercihlerden bahsettim. Gel diyor. Ama yardımcı olmuyor. Yardım etmek zorunda değilsin ama yakınız insan bekliyor diyorum. Nasıl yardım etcem bilmiyorum buraları çok iyi bilmem diyor. Listeye bir kez bakmadı bile. Ben söyledim senin ilçende var diye gel diyor. İlgilenmiyorsun diyorum gel diyorum ne zaman belli olacak diyorum ya diyor. Çok stresliyim diyorum stres yapma yaa diyor. Hiç tam anlamıyla yardım etmedi. Nereler açılmış gel birlikte bakalım yardım edeyim demedi. Baya alındım. Konuşmak istemiyorum bi süre. Sonrada acaba çok stresliyim diye mi bu kadar alındım diyorum. Sizce normal mi alınmam? Dürüst olun.
Lütfen bakın. Tayin isteyeceğim. Her gün konuştuğum arkadaşım orada doğmuş büyümüş yardımcı olmuyor. Alınmam normal mi?
Cevapla