Evlendim ve pişman oldum, eşimi artık çekici bulmuyorum ne yapmalıyım 😕?

Arkadaşlar bundan 8 ay önce eşimle evlendim, hersey çok çabuk gelişti. Şimdi ise pişman oldum çünkü artık eskisi gibi güzel bulmuyorum onu, birde benden 4 yaş büyük yani ben daha genç birini tercih etmek istediğimi anladım. Eşime bundan önce biz bitirllim dedim çünkü uyuşmuyoruz dedim hemen ağlamaya başladı ve lütfen beni bırakma ne istersen yaparım ama bırakma diye ağlamaya başladı.

Sizce ne yapsam çok kararsız kaldım

Evlendim ve pişman oldum, eşimi artık çekici bulmuyorum ne yapmalıyım 😕?
Cevapla