"seni seveni zehir olsa da yut" demişler ama bu şekilde çok zor değil mi?

Bana aşık olan biriyle birlikteyim. Onu seviyorum onunla vakit geçirmek birlikte olmak çok güzel. ancak o bana aşık ama ben aşka inanmıyorum. bunda yetim tek başına büyümenin etkisi de olabilir.

"seni seveni zehir olsa da yut" demişler ama bu şekilde çok zor değil mi?
Cevapla