
10 Ocak 2026 Cumartesi 20.04
Erkek
Kadın
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

10 Ocak 2026 Cumartesi 20.04
Gönlü ferah olan atlatir. Keskesi pismanligi olmayan. En azından ayrıldık ama içim rahat der. Ayrılan taraf her ne kadar üzülmüyor gibi görünse bile eğer keskesiz varsa yetersiz davrandiysq illaki içinde bir huzursuzluk olur
Peki bunu genelde hangi cins Yaşar
8 sene önce manitam vardı ayrıldık başka şehire gittim üstünden 7 sene geçti ben sosyal medyada karşılaştık ve tekrardan konuşmaya başladık yine ben unutamamıştım onu yeniden konuşunca eski duygularım tazelendi birkaç ay konuştuk ve yanına gelecem dedim ve senden hoşlanmıyorum dedi konuşmayı kesti tek unutamadığım o oldu başka yok
Erkek daha zor unutur
İşte bu gerçekten en güzel örneği oldu senin için üzüldüm değerli ölüyorum için teşekkür ederim
Değerli yorum için teşekkür ederim
Kim birlikte olacağı kişiyle tanışmak için ilk adımı attıysa o zor unutur
Kesinlikle
En çok emek veren hangi taraf ise o unutur.
Kadınlar ayrıldığı gibi o duyguyla yüzleşir acısını dibine kadar yaşar ve bitirir çoğu zaman. Ama erkekler belirli bir zaman sonra acısını yaşamaya başlıyor. Genelde gördüğüm hep böyleydi.
Teşekkür ederim
Rica ederim
Bu soru bence direkt “kişiye göre değişir” ama anket için seçmem gerekirse: Erkek ✅ derim. 🧠
Genelde kadınlar ayrılık öncesi duygusal kopuşu yaşayıp sonra toparlıyor, erkekler ilk başta güçlü duruyor gibi ama sonradan çöküyor. Sen kendinde hangisini yaşıyorsun, daha yeni bir ayrılık mı var? 💔
Bence kadınlar diyorum
34 yaş olgunluğu konuşuyor belli 😌 Kadınlar derken sanırım eski ilişkini düşündün biraz 💔🧠
Cevap
13Cevap
Kadın daha çabuk atlatır zaten o ayrılık kararını almadan önce kendini psikolojik olarak o ana hazırlamış olur
Aynen ben de bunu düşünmüştüm teşekkür ederim değerli yorumun için
Ricalar
Cinsiyete göre değil ama en çok kim seviyorsa o daha çok üzülüyor
Bence erkekler Bir tık daha fazla teşekkür ederim
Ruha dokunulduysa unutmak zordur bu da herkesin ilişkisinde olmaz
Doğru söylüyorsun teşekkür ederim
Kim daha çok duyguları ile hareket ediyor ise o daha zor atlatır..
Doğrudur teşekkür ederim
Karaktere göre değişir.
Bence de ben de böyle düşünüyorum teşekkür ederim
Kadınlar genellikle daha çok hisseder, erkekler daha çabuk atlıyor gibi görünür. Bence herkes farklıdır.
Bence de kişiden kişiye değişir ya yorum için teşekkürler
Rica ederim.
Önce kadın yıpranır erkek lay lay lom takılır sonra kadın yeniden parlar erkek içsel çöküntü yaşamaya başlar çöksünler müstahak 😁
Gömdün
Az bile 😁
Ama insaf et
Bu cinsiyetten çok insanın yapısıyla alakalı kimisi çabuk kabullenir kimisi etkisinden zor çıkar
Aynen öyle ben de öyle düşünüyorum teşekkür ederim
Benim hafızam zayıf ya ben unutuyorum 2 haftaya 🙈
O zaman birazcık B12 vitamini almalısın teşekkür ederim
genelde erkek ama az seven ve takmayan taraf diyorum
Teşekkür ederim
Erkekler acı çekmez çabuk unutur.
Tebrikler fenomen olmuşsun 🙂
Teşekkür ederim efendim
"Filozof Serdar Ali Çelikler"
Erkekler kolay atlatır
Kişiye göre değişir bence yorumun için teşekkürler
kızların yeni birisini bulması daha kolay oldugu için kızlar çabuk unutabilir yeni bir erkekle
Bence de
Erkekler çabuk unuttur
Bence yine de kişiye göre değişir teşekkür ederim
Kim daha az seviyorsa o
Bence en doğrusunu söyledim teşekkür ederim
Kadın hiç bi zaman atlatamaz
Bence atlatır ya
Zor ben reelde görmedim illa onla ilgilş muhabbet açılır eskiler unutamadığını söyleyen çok çünkü kadınlar inanılmaz takıntılı bi aşkta değil bişey seçerken de yaparken vs. De öyle
Himmmm anladım
Erkek diyorum.
Bence de
Kadınlar için işkence gibi
Daha az seven unutur
Erkek mi kadın
erkek
Doğrudur yorumun için teşekkürler
Erkeklerin hepsi aynı çok güzel kötülük yapıyorlar
Kadınlardan da vardır
Genelde kadınlar
Çok kabul etmiyorum Bence de teşekkür ederim
Erkek çabuk atlatır
Kadın diyorum
Hayır yanlış bir tespit erkeklerin umrunda değil hemen unuturlar hatta yeni bir ilişkiye bile başlarlar
Teşekkür ederim
Erkek
Erkek bence
Kişiye göre değişir bence yorumun için teşekkürler
Kadın atlatır
Doğru
Kadın
Değerli yorumu için teşekkür ederim
Rica ederim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?