Eşim iyi biri ama sık sık bağırıp kalbimi kırıyor, sizce bu ilişki normal mi 😔?

Ben 5 yıllık evliyim eşim genel anlamda iyi biri ama ara sıra ortalama haftada bir kez azarlar bağırır çağırır kalbimi kırar geçen ablamın yanında yine ufak birşeyden mesela yemeğin altı yanmış biraz bağırdı çağırdı ablamda bu davranışın normal olmadığını söylüyor o an ağlıyorum sonra toparlıyorum sizce eşim kötü biri mi?

Eşim iyi biri ama sık sık bağırıp kalbimi kırıyor, sizce bu ilişki normal mi 😔?
Cevapla