2 yıllık ilişki bitince neden sevdiğim kadın ölmüş gibi yas tutuyorum, bu kafayı nasıl aşarım?

2 yıllık ilişkiden çıktım saygı güven enpati bitmişti. zorluyorduk ikimizde olması için. Cesur kararı ben aldım. Severek ayrıldım. Ama şimdi neden sanki sevdiğim kadın ölmüşte onun yasını tutuyomuş gibi hissediyorum Bu kafayı nasıl aşarım

2 yıllık ilişki bitince neden sevdiğim kadın ölmüş gibi yas tutuyorum, bu kafayı nasıl aşarım?
Cevapla