İki defa eşimi kaybettim bununla nasıl başa çıkabilirim?

İlk eşimle 2 yıl evli kaldım trafik kazasında vefat etti psikolojim çok bozuldu mezarlıkta yattım fotoğraflarla konuştum aylarca yıkanmadım evim çöp eve döndü 5 yıl sonra 2. bir evlilik yaptım bu evliliğimde 2 yıl olmadan eşim kanserden vefat etti 1 ay olmadı daha hiç iyi değilim ağzımın tadı yok yaptığım hiç bir şey bana zevk vermiyor bazen iş yerinin penceresinden atmak istiyorum kendimi dünyam başıma geçti yemek ye ve ağlama diyen insanlara çok gıcık kapıyorum 2. sinde ilki kadar neden olduğunu bilmediğim şekilde tepki veremedim dondum kitlendim ağlamakta zorluk çektim işe simsiyah giyinerek gidiyorum eşimi çok özlüyorum bu özlemle başa çıkmaya çalışıyorum sizce neden ilk eşimdeki gibi tepki veremedim halbuki 2. eşimle aşkımızı sevdamızı çok yoğun yaşadık o apayrı bir yerde benim için onu çok sevdim halada çok seviyorum arkadaşlarım çevrem psikiyatriye gitmem konusunda ısrarcı ben ilaç kullanmak istemiyorum acımı yaşamak istiyorum ne önerirsiniz?

İki defa eşimi kaybettim bununla nasıl başa çıkabilirim?
Cevapla